Excellente service De winkel van KortingKlapper

• 21 December 2021
  • 2 reacties
  • 408 Bekeken

Ik weet niet meer hoe jullie rubriek heet (heb geen oude consumentengids liggen) . In de rubriek vertellen leden over een excellente service van een bedrijf.
Welnu, hier mijn verhaal: ik had bij De Winkel van KortingKlapper een spuitzak besteld met spuitmondjes. Keurig aangekomen. Een week later kreeg ik een mail met de vraag een review te schrijven over de spuitzak. Ik mailde terug: ik kan helaas geen review schrijven, ik heb de spuitzak bezorgd gekregen en op een of andere onverklaarbare manier is de spuitzak volledig verdwenen. Geen idee waar. Dus ik heb m niet kunnen uitproberen. Per omgaande kreeg ik een mail terug van Harm en Sjors, de twee jonge ondernemers van dit bedrijf, met de mededeling dat ze me een nieuwe spuitzak zouden toesturen! Die is vandaag in de bus gevallen. Wat een service. De andere heb ik nog steeds niet teruggevonden. Misschien met de oude kranten meegegaan??? Geen idee. Maar ze hebben me mooi uit de brand geholpen. Vriendelijke groet W. Coebergh

2 reacties

Badge +5

Hoi @A.B.G.M. Coebergh volgens mij bedoel je de rubriek “Zo kan het ook” :blush: Ik zal het daar ook nog even onder de aandacht brengen. Fijn dat je in ieder geval je ervaring met ons wil delen :thumbsup_tone1:

Reputatie 5
Badge +5

@A.B.G.M. Coebergh Leuk om de goede ervaringen mbt service te delen. daar gaat een krachtig(er) werking vanuit, wat mij betreft.

Reageer