Extra kosten: Supermarkt product alleen verkrijgbaar door online minimaal 25 euro te bestellen.

• 4 December 2021
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

ik heb een product wat ik met regelmaat ( wekelijks) afneem van de jumbo. In de zomer ligt deze gewoon in het schap, maar in de winter halen ze het uit het assortiment en kan ik het alleen nog bestellen via de website. Ik heb al gevraagd of ze het mee kunnen bestellen omdat het met een vaste regelmaat is, maar dat willen ze niet. Er is nog een variant van dit product, deze ligt wel in het schap en deze word veel minder afgenomen. Nu kan ik het alleen bestellen via de website: daar moet ik voor  € 25 bestellen als ik verder niets nodig heb moet ik een heel grote hoeveelheid afnemen omdat ik anders niet aan het bedrag kom, het is een diepvriesproduct en kost € 1,34, ook moet ik daar dan plek voor hebben. daarbij kost het me ook nog eens ophaalkosten. 

Kan dit zomaar? . 

5 reacties

Hier in de Plus is regelmatig ook wel eens iets niet op voorraad. De medewerkers beweren dan dat het uit de collectie is. Een paar weken later is het er weer gewoon. Het intereseert ze geen lor.
Die Jumbo is zo slecht nog niet.

Ik heb ook wel eens iets gehad wat ze niet op de plank hadden.
Ik vraag dan een medewerker en die laat het product dan even mee komen.
Het moet natuurlijk geen doos zijn waar er 144 in zitten, waarvan je er 1 koopt.
Ze bellen je, als het in de winkel staat.
Ze zeggen dat het bij de 7 zekerheden hoort.
Ik heb daar nooit kosten voor betaald.

Reputatie 6
Badge +3

Ik weet niet hoe de logistiek bij Jumbo in elkaar zit maar ik kan me voorstellen dat de webwinkel een eigen assortiment en bevoorrading heeft en dat de locale winkel dat product helemaal niet kan bestellen buiten het seizoen.

Reputatie 6
Badge +4

Ja, dat kan zomaar. Alternatieven van dat product zijn vast wel bij andere supermarkten te vinden. Of toch maar online je boodschappen bestellen, zo hoog is het bestelbedrag van 25,- euro niet.

Natuurlijk kan dat 'zomaar' maar ik vraag me wel af of het uw lokale Jumbo is dit zo beslist of het hoofdkantoor. Heeft u al eens bij andere Jumbo's in de omgeving gekeken of gevraagd?

Reageer