Facebook accounts gehackt

• 2 October 2018
  • 5 reacties
  • 406 Bekeken

Reputatie 6
Badge +5
Er zijn 5+- milljoen Facebook accounts gehackt. (in Europa)

Dus ik wil even zeggen, Wanneer je account op een of ander reden opeens uitgelogd was. Dan zal je gehackt zijn.

Niet om bang over te zijn, Het had te maken met een bug. Niks met jouw wachtwoord.
Maar ze adviseren het toch (indien je opeens uitgelogd was toch om je wachtwoord te veranderen.

Ik heb het al gedaan.

(Bron Tweakers)

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Dat is wel een goeie!

Ik heb afgelopen zomer me wachtwoord veranderd van facebook.
Dit was puur omdat ik meldingen kreeg dat er pogingen waren om in te loggen op mijn account.
Toen ik me bedacht dat het wachtwoord wat ik had, ook meteen me aller eerste wachtwoord op facebook was, heb ik maar meteen een iets ''moeilijker'' wachtwoord uitgekozen.

Ik heb dus een gehackt Facebook account. Dat betekent iemand heeft email address en naam veranderd, maar alles andere overgenomen.

Ik heb alle opties op Facebook Support Centre geprobeerd, maar zij willen deze gehackte account niet verwijderen, omdat die geen community regels schendt.

Heeft iemand advies, hoe ik deze account kan laten verwijderen?

• ik kan op die account niet inloggen.
  • ik heb al geprobeerd het profiel te rapporteeren
  • ik heb account verwijderen aangevraagd.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

daar geeft facebook natuurlijk zelf het antwoord op: https://m.facebook.com/help/131719720300233?locale2=nl_NL

ze sturen een reset mail naar het vorige email adres

Ja, deze helppagina heb ik al afgewerkt.

Er was geen email van Facebook. Ik weet niet hoe de hacker het heeft gedaan. De laatste Email is op 16.juni ontvangen.

Facebook laat het lijken, alsof zij alle mogelijke scenarios hebben afgedekt.

Desondanks zit iemand met mijn data te prutsen en Facebook is net als een muur. Ik krijg alleen maar geautomatiseerde aantwoorden terug, maar het profiel is er nog steeds.

Laat zo veel mogelijk vrienden jouw account aanklikken en rapporteren dat het gehackt is.
Mensen waarvan FB ook ziet, dat je die in het echt ontmoet.

Reageer