Op 20 mei meldde ik een klacht over een elektronicaproduct gekocht bij Lidl. Het betreft een bluetooth speaker die niet meer oplaadt. Op 16 juni krijg ik een email met vragen over waar ik het product heb gekocht, artikelnummer etc. en op 26 juni verstrek ik de gevraagde informatie. Op 3 juli wordt (wederom) om mijn adresgegevens gevraagd die ik per omgaande geef. Ik hoor niets meer.
Op 7 augustus vraag ik Lidl waarom het toch zo lang duurt en Lidl antwoordt met excuses dat het zo lang duurt en dat hun servicepartner er mee bezig is. Vervolgens hoor ik weer niets.
Ik werd de situatie aardig zat en stuurde op 2 september Lidl een bericht waarin in aandring op een vervangend product of mijn geld terug. Een dag later regeert Lidl weer met excuses; de melding wordt weer doorgezet. Zoals al verwacht gebeurt er weer niets dus schrijf ik Lidl op 29 september een email waarin ik ze een week geef om het probleem op te lossen. Indien geen (re)actie dan zou ik de zaak voorleggen aan de Consumentenbond.
Weer geen reactie dus ik meld me maar bij jullie in de hoop dat jullie druk Lidl eindelijk in beweging krijgt.