Geweldige service Bopita

• 22 May 2016
  • 2 reacties
  • 475 Bekeken

Voor ons eerste kleinkind kochten wij onlangs via Marktplaats een tweedehands Bopita Tripus box. Eén van de spijltjes bleek aan de onderkant gebarsten. Hier hadden we met wat knutselwerk misschien een oplossing voor kunnen vinden, maar om de box "netjes" te houden besloten we bij Bopita te informeren of zo'n spijltje daar misschien nog besteld zou kunnen worden. Wij kregen bericht dat dit type box al 10 jaar uit hun collectie is, maar als we de maten wilden doorgeven zouden ze kijken wat de mogelijkheden waren. Binnen twee dagen kregen we - geheel kosteloos - een spijltje toegezonden.

Wij vinden dit zo'n geweldige service dat we deze graag willen aanmelden voor de rubriek "Aardig" in de Consumentengids.

Verder willen wij ons aansluiten bij diverse andere kreten op het forum met het verzoek om een optie op de CB-website te creëren waar je melding kunt maken van een bijzondere service.

2 reacties

Voor ons eerste kleinkind kochten wij onlangs via Marktplaats een tweedehands Bopita Tripus box. EÉn van de spijltjes bleek aan de onderkant gebarsten. Hier hadden we met wat knutselwerk misschien een oplossing voor kunnen vinden, maar om de box "netjes" te houden besloten we bij Bopita te informeren of zo'n spijltje daar misschien nog besteld zou kunnen worden. Wij kregen bericht dat dit type box al 10 jaar uit hun collectie is, maar als we de maten wilden doorgeven zouden ze kijken wat de mogelijkheden waren. Binnen twee dagen kregen we - geheel kosteloos - een spijltje toegezonden.

Wij vinden dit zo'n geweldige service dat we deze graag willen aanmelden voor de rubriek "Aardig" in de Consumentengids.

Verder willen wij ons aansluiten bij diverse andere kreten op het forum met het verzoek om een optie op de CB-website te creËren waar je melding kunt maken van een bijzondere service.

Geplaatst door I. te Riele op Mei 22, 2016.
Bedankt voor je reactie. Ik zal je suggestie voor de Consumentengids doorgeven aan mijn collega's. Lezers die ook goede ervaringen hebben als het gaat om service (van Bopita Én in andere gevallen) kunnen ons tippen via zokanhetook@consumentenbond.nl.
@ A.Deen en H.G. van Rheenen,

Ik wil jullie vragen om het on-topic te houden. We zijn hier om elkaar te helpen. Opmerkingen die geen betrekking hebben op het onderwerp van deze discussie worden verwijderd.

Reageer