Beantwoord

Gezocht: Januari nummer 1971

• 11 February 2022
  • 7 reacties
  • 139 Bekeken

Beste leden,

Ik heb een oldtimer van het merk NSU. Toevallig kwam ik erachter dat de consumentenbond in het januari nummer van 1971 een vergelijkingstest publiceerde. Wie kan mij hieraan helpen? Een copie is ook prima, het gaat mij puur om de informatie.

icon

Beste antwoord door Eva. 21 February 2022, 14:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

hier lijkt iets mogelijk te zijn: KB-catalogus (oclc.org)

en wellicht heeft de CB zelf ook nog een paar dozen in een stoffige kelder staan voor een kopietje 

Reputatie 3
Badge +4

@Gebruiker1628741838 excuses voor de late reactie! Ik zal intern dit even voor je na moeten vragen en kan dus niet beloven dat wij deze nog beschikken. Zodra ik een reactie terug krijg zal ik deze hier plaatsen. Alvast bedankt voor je geduld.

Beste Eva,

leuk een reactie van je te krijgen. Ik wacht geduldig af.

Met vriendelijke groet,

Jaco

Reputatie 3
Badge +4

@Gebruiker1628741838 mijn collega heeft haar best gedaan en diep in ons archief gedoken :smile:  Hierbij het betreffende artikel gevonden en gescand. Hopelijk vind je dit voldoende leesbaar :nerd:

Wat leuk om te lezen en wat een supergrondige test. Hier zaten denk ik heel erg veel manuren in.

Wat duidelijk minder was zijn de auto's… levensgevaarlijk!

Hartelijk dank Eva en collega, 

Ik ben jullie en een ieder die gereageerd. heeft zeer dankbaar!

Reputatie 5
Badge +5

.Wat duidelijk minder was zijn de auto's… levensgevaarlijk!

Geweldig toch, die ‘snelle jongens’….22 seconden voor 400 meter (-:  Ik heb ze geloof ik allemaal voorbij zien komen binnen mijn familie. Gevaarlijk? Ja mogelijk, maar daar stonden we toen echt niet bij stil. Sleutelen, rijden, vrijheid en weer sleutelen (-:

Reageer