Goede service HOMRA

• 13 July 2020
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Ik heb twee prullenbakken van HOMRA met sensor. Ze bevallen erg goed. Er hoort een soort ring bij om de vuilniszak makkelijk te plaatsen. Een van die ringen is zoekgeraakt. Ik heb via de klantenservice gevraagd of ik zo'n ring kon bestellen.

De volgende dag kreeg ik als antwoord dat zij de ringen niet apart verkopen, maar bieden aan om een ring op basis van service gratis op te sturen.  

Er bestaan heden ten dage dus nog wel aardige en servicegerichte bedrijven!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

En dat zou een gewoonte moeten worden. Zeker wat dit geval betreft. Je koopt een sensor prullenbak, meestal van redelijke waarde, die toch ergens in een fabriek moet worden samengesteld. Alle onderdelen moeten dus gefabriceerd worden, dus de bewuste ringen, een belangrijk maar toch simpel onderdeel, worden ook in hoeveelheid geleverd. Behalve kwijtraken kan zo'n ring ook gemakkelijk stuk gaan. En dan zou je de gehele prullenbak moeten weggooien.. Dat is natuurlijk onzinnig, ook al leven we in een weggooi maatschappij.. Die ringen moeten gewoon leverbaar zijn. En dat geldt voor veel artikelen waarvan eenvoudig gemeld wordt, er zijn geen onderdelen van. Met name de slijtage onderdelen, dus die gauw stuk gaan, zouden wel leverbaar moeten zijn.  Neemt niet weg dat dit een zeer servicegericht gebaar is van de leverancier.

Reageer