Heb ik een prijs gewonnen, of niet?

• 30 May 2016
  • 1 reactie
  • 685 Bekeken

Goedenmiddag,

Ik kwam er achter dat ik nog 2 kraskaarten heb voor kassakans bij de HEMA. Om te controleren of ik toch niet een prijs had gewonnen probeer ik de unieke code te vinden op de site van de postcodeloterij. Daar kan ik alleen winnaars vinden met naam, postcode en wat diegene heeft gewonnen, maar zoeken op je UNIEKE code kan absoluut niet. Misschien ben ik abuis, maar ik heb geen relatie met de postcodeloterij, zo kunnen zij mij niet bellen om wat te kunnen verkopen (HEMA zegt dat ik dat ook niet hoef te hebben om te kunnen meedoen met de actie), maar ik kan niet op code zoeken die ik heb ingevoerd ??? Help....hoe zit dit?

[Titel aangepast door beheerder om kans op reactie te vergroten]

1 reactie

Reputatie 7
Het topic is weliswaar twee jaar oud maar toevallig kreeg ik gisteren twee van die kraskaarten, niet voor het eerst, die verdwijnen bij mij altijd onmiddellijk in de vuilnisbak. Als je die code invult en dan verdere gaat en per ongeluk op enter klikt zit je per kaart aan een postcodelot vast, ook al beweert men van niet. Je kunt ze wel opzeggen maar dat gaat ook niet zo makkelijk, je krijgt allerlei vragen over het waarom en ontelbare mededelingen over al die extra prijzen die je gaat mislopen, per telefoon of per mail en het duurt precies lang genoeg om je nog een maand vast te houden voor 12,50 (?) per lot.

Reageer