Consumentenbond.nl

Heeft iemand ervaring met Heyting Ebussines, o.a. de voordeeldrogisterij.nl

• 17 maart 2019
  • 9 reacties
  • 1205 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
Ik heb relatief veel besteld bij 'webshops' van Heyting Ebusiness, o.a. de webshop voordeeldrogisterij.nl. Door de bestellingen zenden ze ook veel reclamemails, daarover geen problemen. De aanbiedingen zijn over het algemeen ook goed, dus bestel je als je het nodig hebt. Structureel komt er dan een mail dat het niet in voorraad is bij de leverancier, maar over 5 dagen wel.... echter gevolgd na 5 dagen door eenzelfde mail duurt weer 5 dagen en zo wacht je bij elkaar gauw drie weken. Daarover gereclameerd, maar men luistert niet, verandert niet. Bij klachtenkompas de klacht neergelegd, daar gaat het dus niet om, maar zijn er meer van dit soort ervaringen. Ik vind dit slecht zakendoen, tenminste misleiding.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +5
@L.J.F. de Ruiter Er schijnen meer mensen niet zo tevreden te zijn met voordeeldrogisterij.nl

https://nl.trustpilot.com/review/www.voordeeldrogisterij.nl

Ik heb goede service ervaringen met https://nl.trustpilot.com/review/www.drogisterij.net
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Bert,
Dank je voor het antwoord. Even een uitleg, ik heb echt veel besteld bij de websites van Heyting Ebusiness. Ze hebben echt goede aanbiedingen, best goede c.q. redelijke kwaliteit en als je hun artikelen googled voor een betere prijs, lukt dat praktisch nergens. Dus daarom laat ik de aanbiedingmails komen en bestel ik de artikelen als ik ze kan gebruiken. Zo heb ik al aardig wat binnen. Maar standaard bij hen is dat je een mail krijgt dat een besteld artikel niet bij de leverancier is en je 5 dagen moet wachten. Oké kan (eenmalig), maar het wachten wordt nog eens 5 dagen enz. en is altijd bij mij zo'n 3 weken. Maar alle artikelen die er wel zijn krijg je ook niet!. Uiteraard heb ik vele keren met hen gecommuniceerd, ik ken zowat de hele klantenservice uit mijn hoofd...... maar niets helpt. Vandaar dus mijn vraag, is dat normaal. Bij bol.com vandaag besteld morgen in huis en zo kan ik er nog wel wat noemen. Maar dat hoeft niet voor mij, 3 á 4 dagen is ook goed, maar niet "STRUCTUREEL" 3 weken. Groeten Leo.
Weer eens geleverd zonder maatschep door Voordeeldrogist

De verzending duurt inderdaad zeer lang bestel je in het weekend krijg je pas de maandag erop een bevestigingsmail van je order en betaling gewoon absurd Ook de informatie over de producten is zeer minimaal  elektronica vaak kapot of incompleet .Kortom koop hier niks je bent uiteindelijk zeer duur uit en zit met halve producten Klantenservice is brutaal en onprofessioneel uiteindelijk reageren ze nergens meer op .Het geld is binnen de klant zoekt het verder maar uit

Ruud Boon

04-3-2020

Reputatie 7
Badge +6

Als een bedrijf ongebruikelijk goedkoop is , dan gaat dat vrijwel altijd ten koste van kwaliteit in een of andere vorm. De keuze is reuze in ons land . Dus dan is het een kwestie van kiezen voor goedkoop met de nadelen erbij of elders duurder  kopen zonder of met minder nadelen. 

Reputatie 7
Badge +7

Het is zowat een jaar geleden dat ik deze topic gestart ben. Dat maakt op zich niet uit, maar er zou het één en ander veranderd kunnen zijn. Welnu dat is niet zo. Ik heb al gemeld waarom ik toch zo af en toe bij deze Voordeeldrogisterij bestel.  De prijzen zijn zeer laag, en echt van rommel kan ik niet spreken, het zijn ook vaak merk c.q. A merk artikelen.  Daar kan ook rommel tussen zitten, maar ik neem aan dat men begrijpt wat ik bedoel. Voor mij is het dus een kwestie van geld, en echt er zijn artikelen die elders tientallen Euro's duurder zijn. Wat aldus het geheel aangaat kan ik het met @E.T. Wiersum  eens zijn.  Omdat een aantal artikelen extreem voordelig zijn, kan dat ten koste gaan van de service, van de gehele behandeling enz. Ik heb ook wel ervaring dat men niet erg klantvriendelijk is en zich weinig van aan- en opmerkingen aantrekt. Dus daar kan een verband tussen zijn, dan is het wellicht beter daar niet te kopen. Groet Leo.

Zag op de website een product dat ik wel wou hebben maar kon niet zien of dit de oude of nieuwe verpakking was. De naam van de fabrikant stond er ook niet bij (merk kwam in andere handen).

Beroerde service. Ze schrijven een creditnota uit, maar terugbetaling van het bedrag op de aangegeven wijze wordt simpelweg niet gedaan. De reactie is: controleer uw afschrift nog eens goed. De datum waarbinnen het bedrag zou moeten zijn terugbetaald is inmiddels ruimschoots verstreken. Ik heb gelukkig gebruik gemaakt van PayPal dus uiteindelijk zal dit wel goed komen. Maar de manier waarop dit bedrijf met klantenservice omgaat is diep triest.

Reputatie 7
Badge +7

Het is kennelijk dus nog altijd zo. Van mij is deze topic een jaar geleden opgezet, in elk geval hebben ze dat jaar niets geleerd.

Ik ben eerlijk, het is een heel zotte situatie, want de webnaam is toch Voordeel drogisterij. En op enkele drogisterij waren heb ik er alleen totaal andere, geheel niet drogisterij producten weggehaald.  Tot op heden heb ik over de kwaliteit van die artikelen niet te klagen, het zijn vaak merkartikelen en/of artikelen die ook bij vele andere webshops o.a. Bol.com te koop zijn. Echter voor het merendeel (dus niet altijd) zijn de artikelen vele procenten goedkoper.  En natuurlijk hebben leden gelijk dat kan in principe nooit dus betaal je dat voordeel door slechte service, lange levertijd, enorme klantonvriendelijkheid en smoezen, onwaarheden enz.. Maar ben ik voor hetzelfde artikel zo maar een paar tientjes voordeliger uit, dan gaan mijn principes overboord…. ja niet erg mooi. Groet Leo.

Tja aanbiedingen genoeg. Afspraken nakomen is bij dit bedrijf iets anders. Ik maak gebruik van mijn netwerk om iedereen voor dit bedrijf te waarschuwen en ga daar net zolang mee door tot de creditnota ook daadwerkelijk is verrekend. Op alle mogelijke review sites zal ik mijn negatieve ervaring ook kenbaar maken.

Reageer