hoe dom kan ziggo zijn

• 15 July 2018
  • 32 reacties
  • 10972 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +4
@Mevrouw Jones

Maak u niet te druk. Daar is het veel te warm voor.😥 ☺️

Heeft u mijn reactie hierboven over Telfort gelezen?

Ik ben een erg kritische klant en heb enkele jaren geleden na uitgebreid vergelijken voor hen gekozen. Inmiddels zijn hun voorwaarden alleen maar gunstiger geworden wanneer je meerdere dingen bij hen afneemt, vooral wanneer je internet + interactieve tv + mobiel bellen combineert.
Reputatie 7
Van een tevreden klant ben ik nu een pisnijdige klant.

Een paar weken, misschien twee maanden, geleden ging het (ik herhaal even het één en ander want Ziggo leest mee). tot drie keer toe mis met een modem, we zaten drie weken te tobben zonder telefoon en internet, de hele meuk is door Ziggo voor de tweede keer op de mediabox gezet en toen werkte het.Twee van de modems die de monteurs (er zijn er drie geweest) probeerden te installeren waren kapot. De derde keer was de kabel kappt. Weer teruggezet naar de mediabox. Wifi in de slaapkamer deed bijna niets, we kregen wel kosteloos een versterker, die werkt. Ook kregen we vier dozen om één modem terug te sturen dat door de monteur al was meegenomen.

Nu zitten we sinds vijdag de dertiende zonder vaste telefoon. Er zou een lokale storing zijn maar het halve complex heeft een Ziggo aansluiting en de telefoon doet het bij iedereen, behalve bij ons. Ik heb alles, ook volgens instructies van een medewerker toen het zowaar een keer lukte iemand aan de lijn te krijgen (eergisteren 120O gebeld bij de buurvrouw maar het lukte later niet meer iemand aan de lijn te krijgen), het bandje stopt na Welkom bij Ziggo) alle instructies opgevolgd, stekker eruit en erin, het bekende riedeltje. Aan de telefoon lkgt het niet, het zijn er twee en de kans dat die tegelijkertijd de geest geven is 0,000001 %. Het station is goed aangesloten. Ik ben het nu spuugzat. Morgen vraag ik bij andere providers een offerte, dan maar minder zenders. We kunnen (kassa) alleen mobiel bellen en gebeld worden, dat loopt aardig op. Mijn man zegt dan ook zodra mogelijk zijn Vodafoon abonnement op, ik heb gelukkig T Mobile. Binnenkort is het "Ziggo, het ga je goed". Ik denk dat ik dit ook maar op de sites vn Radar en Kassa gooi.
Reputatie 2
Badge
Wat een verhaal! Ontzettend jammer te vernemen dat het zo moet aflopen 😞 Dat had natuurlijk nooit mogen gebeuren!

Ik begrijp dat je inmiddels hebt besloten om niet met ons door te gaan.

Mocht ik hierin toch nog iets voor je kunnen betekenen, verneem ik graag een kopie van je bericht in een privébericht, samen met je postcode en huisnummer, dan pakken we het samen verder op!

Groet, Leroy van Ziggo
Reputatie 7
De router zit in de mediabox. Als het aan het telefoontoestel zou liggen zou een van de twee het vast wel doen, misschien is het het het station, dan komt er gewoon voor drie tientjes een andere telefoon, en zo niet, dan is er inderdaad een storing.
Er zijn scenarios waarbij het kan helpen je router te resetten door de stroom eraf te halen, even wachten (pizza) en weer opstarten.

Ik heb wel de indruk dat het een wereld van verschil maakt of je in het oude Ziggo gebied of het oude UPC gebied (Rotterdam) zit. Afijn de telefoonkabel is nog steeds veel trager en glasvezel schijnt alleen in buitengebieden uitgerold te worden als je ongelofelijke veel mazzel hebt.
Reputatie 7
Ik krijg nu ook twijfels, sinds gisteren heb ik geen telefoon, wel internet en tv. Volgens Ziggo is er een lokale storing, even de stekker eruit zou misschien helpen. Dat slaat al nergens op. Als in de wijk lokaal de stroom uitvalt helpt het ook niet als ik ergens een stekker uithaal en die er na een halve minuut weer instop. Bovendien zou mijn buurvrouw, we hebben 1200 gebekd met haar telefoon, dan ook geen telefoon hebben.
Reputatie 7
Badge +4
Wij hebben in het verleden zeer slechte en schandalige ervaringen met Ziggo meegemaakt.

Ik kan mij ook goed herinneren dat er zo veel klachten waren dat Tros Radar of Vara's Kassa een middag in een grote zaal georganiseerd heeft met honderden boze klanten. Op het podium zaten een aantal leden van de directie van Ziggo die totaal ongeïnteresseerd, arrogant en beschamend deden. Erg veel oplossingen zijn er niet uit voort gekomen.

Ik heb van diverse kanten begrepen dat het sinds hun fusie met UPC alleen maar beroerder geworden is.

Mijn advies:

Stap over naar Telfort, die hebben op veel plaatsen zelfs glasvezelkabel.

Wij hebben nooit problemen, hun klantenservice is gemotiveerd, vriendelijk en prettig en wij betalen totaal slechts 44,50 Euro per maand voor:

• internet
  • interactieve tv inclusief alle benodigde apparatuur
  • onbeperkt mobiel bellen en onbeperkt smsen

Sinds kort hebben zij gunstiger voorwaarden met 5 Euro korting wanneer je een combi pakket neemt of gratis Pluspakket met veel extra zenders, films, series, enz. t.w.v. 10 Euro p.m.

Voor 5 Euro extra krijg je een heleboel Mb erbij voor je smartphone.

Dus ik zou zeggen neem lekker zo snel mogelijk afscheid van Ziggo.

Reageer