hoe dom kan ziggo zijn
Was een zeer tevreden klant van ziggo.
Maandag 4-6 was hier storing bij ziggo. Geen telefoon, internet en tv. Kan gebeuren. Met mijn prepaid telefoon heb ik geprobeerd om de pagina van ziggo te openen hetgeen niet lukte. Rond 5 uur had ik mijn dochter aan mijn gsm en zij zal de storing, die al de gehele dag duurde, bij ziggo melden. Bij ziggo stelde men voor om mij een maand gratis sport te geven en mijn dochter zei al dat ik daar niet blij mee was. De volgende dag een mail van ziggo met de melding van een maand gratis sport en films en series. Niet duidelijk is of dit na een maand van zelf stopt. Gebeld en gezegd dat ze sport maar aan iemand anders moeten geven en dat het duidelijk moet zijn dat films en series na een maand vanzelf stopt. 6-6-2018 in mijn mailbox, van een zeer vriendelijke dame van ziggo, 3 maanden gratis movies and series XL (aflopend). Aardig van ziggo dacht ik nog maar een uur later begint het. Er komt een mail binnen dat ik de diensten bij ziggo heb beëindigd. Waar gewerkt word, worden fouten gemaakt, dus ik bel ziggo op met de uitleg dat dit totaal niet de bedoeling is. Na doorverbonden te zijn naar een andere medewerker, die totaal niet kon begrijpen dat er bij ziggo zo’n domheden gebeuren, heeft hij handmatig alles weer rechtgezet. Van alle kaartjes werden door mij de nummers opgelezen. Na een langere tijd aan de telefoon werd mij verzekerd dat alles doorliep. Na een week nog maar eens gebeld voor een bevestiging. Na lang zoeken bij ziggo verzekerde men mij dat ik me geen zorgen hoef te maken. Hetzelfde na een week weer herhaald met het zelfde antwoord. Als donderslag bij heldere hemel viel er 5-7-2018 een pakket met dozen in de brievenbus om alles terug te sturen. Dus weer naar de telefoon en bij ziggo werd mij verzekerd dat alles doorliep maar ze begrepen mijn bezorgdheid na die post, zal nog wel in het sijsteem zitten werd er verteld. Ik zei nog, als er maar niet meer verkeerde dingen in het sijsteem zitten. 7-7-2018 rond 21.00 uur was er geen tv, internet en telefoon. Dus naar de buurman met de vraag, hoe is het met ziggo. Dat er meer ontevreden klanten zij begreep ik al snel, maar hij had wel tv en internet. Thuis pakte ik opnieuw de telefoon en die bleek nu even te werken. Belde ziggo met de vraag hoe dit kan en hoe dit op te lossen. Je hoort dan alleen maar iets van rapportje opmaken en verder is er geen deskundige aanwezig. Een half uur heb ik tegen hem gezegd en als het dan niet werkt is het klaar met ziggo. Het enige wat er dan nog uit komt is, je kunt op onze site een klacht indienen. Als ik dan vraag hoe ik dat moet doen zonder internetverbinding krijg ik het antwoord dat iedereen 4g op de gsm heeft, ik niet dus. Zondagmorgen werkte er niets van ziggo dus heb ik alles wat er in huis was van ziggo terug gestuurd. Nog gebeld, via een geleende gsm, met ziggo om mijn facturen via de postte krijgen maar dat kan alleen door flink te betalen dus mooi niet. De betaling, machtiging stop zetten gaat ook al niet. Maandag heb ik zo snel mogelijk een andere provider gevonden en de betalingen geblokkeerd.
Maandag 4-6 was hier storing bij ziggo. Geen telefoon, internet en tv. Kan gebeuren. Met mijn prepaid telefoon heb ik geprobeerd om de pagina van ziggo te openen hetgeen niet lukte. Rond 5 uur had ik mijn dochter aan mijn gsm en zij zal de storing, die al de gehele dag duurde, bij ziggo melden. Bij ziggo stelde men voor om mij een maand gratis sport te geven en mijn dochter zei al dat ik daar niet blij mee was. De volgende dag een mail van ziggo met de melding van een maand gratis sport en films en series. Niet duidelijk is of dit na een maand van zelf stopt. Gebeld en gezegd dat ze sport maar aan iemand anders moeten geven en dat het duidelijk moet zijn dat films en series na een maand vanzelf stopt. 6-6-2018 in mijn mailbox, van een zeer vriendelijke dame van ziggo, 3 maanden gratis movies and series XL (aflopend). Aardig van ziggo dacht ik nog maar een uur later begint het. Er komt een mail binnen dat ik de diensten bij ziggo heb beëindigd. Waar gewerkt word, worden fouten gemaakt, dus ik bel ziggo op met de uitleg dat dit totaal niet de bedoeling is. Na doorverbonden te zijn naar een andere medewerker, die totaal niet kon begrijpen dat er bij ziggo zo’n domheden gebeuren, heeft hij handmatig alles weer rechtgezet. Van alle kaartjes werden door mij de nummers opgelezen. Na een langere tijd aan de telefoon werd mij verzekerd dat alles doorliep. Na een week nog maar eens gebeld voor een bevestiging. Na lang zoeken bij ziggo verzekerde men mij dat ik me geen zorgen hoef te maken. Hetzelfde na een week weer herhaald met het zelfde antwoord. Als donderslag bij heldere hemel viel er 5-7-2018 een pakket met dozen in de brievenbus om alles terug te sturen. Dus weer naar de telefoon en bij ziggo werd mij verzekerd dat alles doorliep maar ze begrepen mijn bezorgdheid na die post, zal nog wel in het sijsteem zitten werd er verteld. Ik zei nog, als er maar niet meer verkeerde dingen in het sijsteem zitten. 7-7-2018 rond 21.00 uur was er geen tv, internet en telefoon. Dus naar de buurman met de vraag, hoe is het met ziggo. Dat er meer ontevreden klanten zij begreep ik al snel, maar hij had wel tv en internet. Thuis pakte ik opnieuw de telefoon en die bleek nu even te werken. Belde ziggo met de vraag hoe dit kan en hoe dit op te lossen. Je hoort dan alleen maar iets van rapportje opmaken en verder is er geen deskundige aanwezig. Een half uur heb ik tegen hem gezegd en als het dan niet werkt is het klaar met ziggo. Het enige wat er dan nog uit komt is, je kunt op onze site een klacht indienen. Als ik dan vraag hoe ik dat moet doen zonder internetverbinding krijg ik het antwoord dat iedereen 4g op de gsm heeft, ik niet dus. Zondagmorgen werkte er niets van ziggo dus heb ik alles wat er in huis was van ziggo terug gestuurd. Nog gebeld, via een geleende gsm, met ziggo om mijn facturen via de postte krijgen maar dat kan alleen door flink te betalen dus mooi niet. De betaling, machtiging stop zetten gaat ook al niet. Maandag heb ik zo snel mogelijk een andere provider gevonden en de betalingen geblokkeerd.
Bladzijde 2 / 2
Maak u niet te druk. Daar is het veel te warm voor.


Heeft u mijn reactie hierboven over Telfort gelezen?
Ik ben een erg kritische klant en heb enkele jaren geleden na uitgebreid vergelijken voor hen gekozen. Inmiddels zijn hun voorwaarden alleen maar gunstiger geworden wanneer je meerdere dingen bij hen afneemt, vooral wanneer je internet + interactieve tv + mobiel bellen combineert.
Van een tevreden klant ben ik nu een pisnijdige klant.
Een paar weken, misschien twee maanden, geleden ging het (ik herhaal even het één en ander want Ziggo leest mee). tot drie keer toe mis met een modem, we zaten drie weken te tobben zonder telefoon en internet, de hele meuk is door Ziggo voor de tweede keer op de mediabox gezet en toen werkte het.Twee van de modems die de monteurs (er zijn er drie geweest) probeerden te installeren waren kapot. De derde keer was de kabel kappt. Weer teruggezet naar de mediabox. Wifi in de slaapkamer deed bijna niets, we kregen wel kosteloos een versterker, die werkt. Ook kregen we vier dozen om één modem terug te sturen dat door de monteur al was meegenomen.
Nu zitten we sinds vijdag de dertiende zonder vaste telefoon. Er zou een lokale storing zijn maar het halve complex heeft een Ziggo aansluiting en de telefoon doet het bij iedereen, behalve bij ons. Ik heb alles, ook volgens instructies van een medewerker toen het zowaar een keer lukte iemand aan de lijn te krijgen (eergisteren 120O gebeld bij de buurvrouw maar het lukte later niet meer iemand aan de lijn te krijgen), het bandje stopt na Welkom bij Ziggo) alle instructies opgevolgd, stekker eruit en erin, het bekende riedeltje. Aan de telefoon lkgt het niet, het zijn er twee en de kans dat die tegelijkertijd de geest geven is 0,000001 %. Het station is goed aangesloten. Ik ben het nu spuugzat. Morgen vraag ik bij andere providers een offerte, dan maar minder zenders. We kunnen (kassa) alleen mobiel bellen en gebeld worden, dat loopt aardig op. Mijn man zegt dan ook zodra mogelijk zijn Vodafoon abonnement op, ik heb gelukkig T Mobile. Binnenkort is het "Ziggo, het ga je goed". Ik denk dat ik dit ook maar op de sites vn Radar en Kassa gooi.
Een paar weken, misschien twee maanden, geleden ging het (ik herhaal even het één en ander want Ziggo leest mee). tot drie keer toe mis met een modem, we zaten drie weken te tobben zonder telefoon en internet, de hele meuk is door Ziggo voor de tweede keer op de mediabox gezet en toen werkte het.Twee van de modems die de monteurs (er zijn er drie geweest) probeerden te installeren waren kapot. De derde keer was de kabel kappt. Weer teruggezet naar de mediabox. Wifi in de slaapkamer deed bijna niets, we kregen wel kosteloos een versterker, die werkt. Ook kregen we vier dozen om één modem terug te sturen dat door de monteur al was meegenomen.
Nu zitten we sinds vijdag de dertiende zonder vaste telefoon. Er zou een lokale storing zijn maar het halve complex heeft een Ziggo aansluiting en de telefoon doet het bij iedereen, behalve bij ons. Ik heb alles, ook volgens instructies van een medewerker toen het zowaar een keer lukte iemand aan de lijn te krijgen (eergisteren 120O gebeld bij de buurvrouw maar het lukte later niet meer iemand aan de lijn te krijgen), het bandje stopt na Welkom bij Ziggo) alle instructies opgevolgd, stekker eruit en erin, het bekende riedeltje. Aan de telefoon lkgt het niet, het zijn er twee en de kans dat die tegelijkertijd de geest geven is 0,000001 %. Het station is goed aangesloten. Ik ben het nu spuugzat. Morgen vraag ik bij andere providers een offerte, dan maar minder zenders. We kunnen (kassa) alleen mobiel bellen en gebeld worden, dat loopt aardig op. Mijn man zegt dan ook zodra mogelijk zijn Vodafoon abonnement op, ik heb gelukkig T Mobile. Binnenkort is het "Ziggo, het ga je goed". Ik denk dat ik dit ook maar op de sites vn Radar en Kassa gooi.
Wat een verhaal! Ontzettend jammer te vernemen dat het zo moet aflopen 😞 Dat had natuurlijk nooit mogen gebeuren!
Ik begrijp dat je inmiddels hebt besloten om niet met ons door te gaan.
Mocht ik hierin toch nog iets voor je kunnen betekenen, verneem ik graag een kopie van je bericht in een privébericht, samen met je postcode en huisnummer, dan pakken we het samen verder op!
Groet, Leroy van Ziggo
Ik begrijp dat je inmiddels hebt besloten om niet met ons door te gaan.
Mocht ik hierin toch nog iets voor je kunnen betekenen, verneem ik graag een kopie van je bericht in een privébericht, samen met je postcode en huisnummer, dan pakken we het samen verder op!
Groet, Leroy van Ziggo
De router zit in de mediabox. Als het aan het telefoontoestel zou liggen zou een van de twee het vast wel doen, misschien is het het het station, dan komt er gewoon voor drie tientjes een andere telefoon, en zo niet, dan is er inderdaad een storing.
Er zijn scenarios waarbij het kan helpen je router te resetten door de stroom eraf te halen, even wachten (pizza) en weer opstarten.
Ik heb wel de indruk dat het een wereld van verschil maakt of je in het oude Ziggo gebied of het oude UPC gebied (Rotterdam) zit. Afijn de telefoonkabel is nog steeds veel trager en glasvezel schijnt alleen in buitengebieden uitgerold te worden als je ongelofelijke veel mazzel hebt.
Ik heb wel de indruk dat het een wereld van verschil maakt of je in het oude Ziggo gebied of het oude UPC gebied (Rotterdam) zit. Afijn de telefoonkabel is nog steeds veel trager en glasvezel schijnt alleen in buitengebieden uitgerold te worden als je ongelofelijke veel mazzel hebt.
Ik krijg nu ook twijfels, sinds gisteren heb ik geen telefoon, wel internet en tv. Volgens Ziggo is er een lokale storing, even de stekker eruit zou misschien helpen. Dat slaat al nergens op. Als in de wijk lokaal de stroom uitvalt helpt het ook niet als ik ergens een stekker uithaal en die er na een halve minuut weer instop. Bovendien zou mijn buurvrouw, we hebben 1200 gebekd met haar telefoon, dan ook geen telefoon hebben.
Wij hebben in het verleden zeer slechte en schandalige ervaringen met Ziggo meegemaakt.
Ik kan mij ook goed herinneren dat er zo veel klachten waren dat Tros Radar of Vara's Kassa een middag in een grote zaal georganiseerd heeft met honderden boze klanten. Op het podium zaten een aantal leden van de directie van Ziggo die totaal ongeïnteresseerd, arrogant en beschamend deden. Erg veel oplossingen zijn er niet uit voort gekomen.
Ik heb van diverse kanten begrepen dat het sinds hun fusie met UPC alleen maar beroerder geworden is.
Mijn advies:
Stap over naar Telfort, die hebben op veel plaatsen zelfs glasvezelkabel.
Wij hebben nooit problemen, hun klantenservice is gemotiveerd, vriendelijk en prettig en wij betalen totaal slechts 44,50 Euro per maand voor:
Sinds kort hebben zij gunstiger voorwaarden met 5 Euro korting wanneer je een combi pakket neemt of gratis Pluspakket met veel extra zenders, films, series, enz. t.w.v. 10 Euro p.m.
Voor 5 Euro extra krijg je een heleboel Mb erbij voor je smartphone.
Dus ik zou zeggen neem lekker zo snel mogelijk afscheid van Ziggo.
Ik kan mij ook goed herinneren dat er zo veel klachten waren dat Tros Radar of Vara's Kassa een middag in een grote zaal georganiseerd heeft met honderden boze klanten. Op het podium zaten een aantal leden van de directie van Ziggo die totaal ongeïnteresseerd, arrogant en beschamend deden. Erg veel oplossingen zijn er niet uit voort gekomen.
Ik heb van diverse kanten begrepen dat het sinds hun fusie met UPC alleen maar beroerder geworden is.
Mijn advies:
Stap over naar Telfort, die hebben op veel plaatsen zelfs glasvezelkabel.
Wij hebben nooit problemen, hun klantenservice is gemotiveerd, vriendelijk en prettig en wij betalen totaal slechts 44,50 Euro per maand voor:
- internet
- interactieve tv inclusief alle benodigde apparatuur
- onbeperkt mobiel bellen en onbeperkt smsen
Sinds kort hebben zij gunstiger voorwaarden met 5 Euro korting wanneer je een combi pakket neemt of gratis Pluspakket met veel extra zenders, films, series, enz. t.w.v. 10 Euro p.m.
Voor 5 Euro extra krijg je een heleboel Mb erbij voor je smartphone.
Dus ik zou zeggen neem lekker zo snel mogelijk afscheid van Ziggo.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.