Honden pension hendrikshoeve: ervaring

• 9 October 2021
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Badge

Hond Dood gevonden.  In @Henderikshoeve.

Bij henk en joop *.   Hotel voor dieren.

Dit is alleen ter informatie en mijn interactie met  @hendrikshoeve dierenhotel en mening hier aan kan geen rechten worden ontleend.dit is mijn protest omdat ze mijn geld niet terug willen gevenen hoe ze mijn hond terug hebben geven wil u uw dier daar brengen moet u dat doen ik wil alleen dat u weet wat er gebeurt is volgens mij en al mijn conclusies kunnen fout zijn en wil niemand aanmoedigen om iets te doen of niks te doen.zo nu kunnen ze niks meer maken

Xb5SfnmiGeyAm5LQt98Msax4t1zwFTi6R4LqvDD5Pq6WsiqSw9OkbzGO5gavwEwoP22Mw8XPAY3VRHXDFTR3Cpoa4yi86wkWZdpSZpGX8TulwQmGNRcZDbA20VQQC-9-4LDF98v1=s0SUJarGxS0TGkdLMdVQjP-SdclrW-O80PP6KlAnHCQ9GvfaPqs4eb5uV0ktvouYPmotl8h6SL_hMBocn2OOHavlu_Me-7_5fRYV1LRLjlG9KDQ9_lO-C08jHPaSjTIIkwy25MG9Vk=s0dmSOEXD6cRPiCMoNjpSA7EeGWsV5Gk-BtBg8h-eJvD1Y8_EXF2zB10CN4N1bg56KxffAaQhWzac5l8ybJbmZ01UJQ8Xq1JVhVShCt4FLxOKk3I4cOgokRxHQwBVLA_lU0TJ2Omo_=s00EL_3fkwrpp9cUAggoKUuUjtExJ_jgF-wkzld-cbznQ5200jg7RKqnBLm96Pp4Sf0j68TF71oRTnyJs5LdzJbKXa5Y-kqmLt-0QCKLFLIn30RIuznIADNjCIWR6oA94Zh5hRIcw5=s0w0g07HDHFr7XmRpF1pu5kQmovOWfpIP-XSHgQaZH3Wxd-9Atz2vWbeSdQ-5eMzFWmCslb_QXw-LPEUGDQGLP35JFyjCzjoksgH4shKkmilxyLUS-NKjZuq8TYKH0duqdn24WVxYE=s0k4X36hUp7Wm4R7hjxZG3p1lwLaLchPowhmI-t0WSN8istJrbT-PAB-dDL7EziwZcEQIdSIn1yyLpnklTdSlJz9MT2Cjc-hkDQZ5Ae1W7U4JK133zWHrkce7WlCX0zvo_NeCYlVKx=s0WgXxFmqjGLjgYl9j43Ww8Ob9jqPyh4BdMJT6PYf-AzKpbK_Anc0--3u-gGzpDoM-xMh1-s0bm4Z8sYlauiXS3zaYLThXr95uAYHeGq4gWZ6-ikeyUakfM3Vqfqi4x2xZIZzoru9S=s0iqE5nkwcvAaLH2ghSNokWtSURPldjzCcNexv60E-6e-GczOiN_oLNQSqcb8UPU6yG6ZsyNmXUsRpIpnK30KhuNIpDDSsZv-swM87iK5h0n6u6ib9BLZC4LxYAC50JjsvlsxJF2M5=s0eYKhscX0t7LJ8gs0Rbh5Ov97ZorQxvF55w3FV-RpXglaGtdVJoJZ8pHEWGFxqBBvKPrYYk479GEMfQknQY0Quvwow-DB_-eCOkzreIis-5yX1Etbw8tT96fo2A5DfmtWbnM1lNaI=s0ybvqGo-7xP_dM_XuJUmYP796JM2s6ZhRCJOXMwgkywsqTvdWtqY4jWdVYcoDgUlRyPawzhQWJCZumyiBbFcnXuYKweUM9M_VJvV65WjcHySvWwFPZsQQi3E5bCWzO2oXBoxvZZvJ=s0jTJtIGrsjPlFoMTWMfQr_2FX2n0hcnKzt_ZpUPutQjZsx_O0KlKyLFuUoJu6keX56jP6NMAVm9nCs5gdVX6yULwISXyLjH29b2tR1BRnYmTdOwpu3b-1KE117BxCb4rRY17nRL6s=s0MZ3maAUfASCDxCOf5ArdciN565r3SVdmlF3FKouHXvXMBs82Y2l2I6OCivXbFZFwNFBdBGujGPHzaP9oUR5uWSYJrVT_L6ij6NYeX_AIcX-fvETpF9mAygghLqhOYlH7VBNe2qxX=s0 

Het zou je maar gebeuren .Dit gebeurde mijn bijna .Je gaat op vakantie en denk je brengt je hond naar de @hendrikshoeve dierenhotel .Ik dacht groot bedrijf dat moet veilig zijn.Ik bracht haar weg en wou nog een geur deken meegeven maar dat mocht niet oké.Het is mijn eerste keer dus ik  weet dat niet.Ik gaf bella aan een meisje en kreeg mijn riem terug. En yes op vakanties dacht ik maar nee  hoor telefoon  ging na 1.5 uur .dat ik bellla weggebracht te hebben Je hond plas bloed raar dacht ik ,zelf  heb ik een hernia dus ik kon mijn hond niet elke dag uitlaten 

dus ze deed  haar behoefte in mijn tuin .Ik zeg ik bel zo terug, ik ging in de tuin kijken of ze {echt bloed plaste tuurlijk niks gevonden} ik belde terug heeeel raar zei ik ik zie niks in mijn tuin maar wat kost het voor bella om naar de dokter te gaan 100 euro zei henk ik heb hier geen verstand van dus ik beld mijn dieren dokter ik vroeg wat zijn de koste  voor onderzoek en pillen mijn dokter zei rond de 50 euro .En vond het heel raar maar  het kon.Toen ik henk op bellede en zei dat 50 euro kosten wou die het ook wel doen voor 50 euro.van de dokter kreeg ze haar {eerste} antibioticakuur en iets voor meit en ontstekingsremmer.

Op vakantie naar spanje had te veel pijn ben 1 week eerder naar huis gekomen en was blij om mijn bella te zien van eindhoven airport gelijk naar bella mijn lieve hond ze was nog nooit alleen geweest heb haar in Oekraïne bij -30 en een pak sneeuw onder een bankje gevonden als puppy.En mee naar binnen genomen vanaf die tijd zijn we altijd samen .dus ik blij met pijn haar ophalen .Kom daar aan bij @Hendrikshoeve het was 15.10 ik zocht een deurbel zag er geen oké ik bel ze.vertelt henk dat ze bezig waren .ik zeg ben rechtstreeks van de airport gekomen om bella op te halen.Maar ze wisten niet dat ik bella zou ophalen die dag

waar is bella ze wordt vast gek als ze me ziet zeker dacht ik.Laat henk me 20 min buiten het hek wacht weer raar maar het maakte mij niks uit wou mijn bella zien.Eindelijk gaat het hek open ik naar binnen en zie ik henk . We waren aan het praten over een week eerder misschien wat geld terug NEE oke dan een gratis dagje als ik het nodig heb NEE .Want we zijn 2 jaar dicht geweest en ik heb duur personeel vertelde hij mijn. .Daar moet ik voor betalen dacht ik .Ze zullen het financieel wel heel moeilijk hebben  als ze zo tegen een nieuwe klant doen..Zijn telefoon ging en weg was henk hij zei nog snel.Ze  wordt nu opgehaald oke weer wachten waar is mijn hond .de deur gaat open jaaa .HE HE raar ze kent me niet wat  een tegenvaller misschien is ze boos op me dacht ik.ze ging waggelend om me heen naar de auto zonder mijn te herkenen.normaal is het de energy bunny.thuis aangekomen ging de auto ook niet uit HE wat is dit dan oke het zal wel, komt binnen niesen als een gek, en slapen .ik haal bella aan en bloed op van haar op mijn hand het was van bella onderlip dus ik kijk verder 

al haar 4 poten aan de onderkant schaafwonden 3 cm bij 1 cm aan de bovenkant van bellas poten leek diepe wonden en heel dik.Nu weet ik waarom ik 20 min moest wachten konden ze het bloed van bella poten weg halen en droog föhnen.ik kwam onverwacht natuurlijk .De hele nacht samen op geweest omdat ze aan het niesen was en gloeiend heet. Bella was meer dood als levend en de  volgende dag gelijk naar de dierenarts.die zij dat bella een luchtweginfectie had en overal wonden en 39.8 koorts .2de antibiotica kuur pijnstiller en een koorts verlagen pillen en dat in 2 weken BIJ @Hendrikshoeve mijn dokter dacht dat ze dit al 2 dagen had ongeveer, misschien langer wie weet.wou weten in welke hell heb ik mijn hond gebracht.Ik naar henk en joop puijk.van @henderkishoeve

Verhaal halen.Ik Vroeg in eerste instantie wat hebben jullie met mijn hond gedaan. niks zeiden ze ik zeg dat blijkt ,toen liet ik de rekening zien van de dierenarts de mijne .Henk gelijk snieky naar buiten met de rekening van mijn  dierenarts en bellen komt terug geeft die brief aan joop en ik voeg mag ik mijn brief terug hij zij nee dat is iets anders dat is niet jouw rekening .Toen kreeg ik te horen, je hebt ons een zieke hond gebracht toen was ik echt kwaad ik zeg en nu betalen en erg luid dat geef ik toe maar als mensen voor je neus liegen dan ben ik er klaar mee.Nee zeiden ze ik zeg betalen weer nee ik wou alleen het geld voor de eerste dokter en het geld voor Hele slechte of geen verzorging van bella en de tweede dokter is redelijk denk ik .Ik bleef zeggen betalen heb ze alle bewijs laten zien fotos videos en de rekening die henk probeerde te verstopen Toen vroegen ze aan mijn of ik de politie wou bellen voor  mezelf omdat ik niet weg wou gaan .maar eerst proberen om mijn hardhandig eruit te gooien ik gaf advies om niet te doen .Ik zeg ben je nou echt zo lui dat je de politie niet zelf beld haha de politie kwam 

ik noem henk pinokkio omdat hij tegen de poltie zij dat bella  geen wonden had ik heb zijn dieren dokter gebeld vertelde hij.wat blijkt hij heeft met de receptionist gepraat niet met dokter en die was helemaal niet binnen in de kamer bij ons toen bella onderzocht werd ik werd verzocht om weg te gaan door de politie .Ik zie mag ik mijn originele brief terug van mijn dokter en raad wat het was de brief die pinokkio 2 oftewel joop had .Het is net hans kazan.ik Heb ze alle bewijzen laten zien foto voor de politie kwam .Maar het ergste is wat ze doen voor geld ze zien dieren niet als dieren maar als een product {mijn mening}ze zien een hond als 20 euro briefjes .denk ik .En het ergste is naar 1.5 uur zien ze mijn bella bloed plast maar niet dat al waarschijnlijk 2 dagen bella  haar longen eruit niest elke 5  min .ze dachten we kunnen niet 2 keer geld vragen terwijl ze net haar eerste kuur op had .Dat geloof IK maar maak je eigen conclusie maar dit dan allemaal proberen te verbergen wat erg voor geld .als ze het zo moeilijk hebben financial misschien moet kranten gaan lopen kan je niemand pijn doen.het zijn levende wezens maar ze kunnen niks zeggen dus praat ik nu voor bella 

Ik schrijf dit om te voorkomen dat iemand anders zijn dier zo terug krijg

Maar goed in 2 weken bij @henderikshoeve dierenhotel

2 antibiotica kuren 

1 ontstekingsremmer

1 blaasontsteking pillen 

1 pijn pillen 

1 koortsverlagende pillen

1 koorts 39.8 

1 de hele dag niesen 

1 willen slapen zo ziek was ze de hele dag   

1 schaafwonden onder aan voeten en boven voorpoten open wonden

En hoe kan het zijn als bella zogenaamd 2 weken van te voren een antibiotica kuur duurt een week dus er na. 5 dagen waren er over zo ziek is geworden maak je eigen conclusie.   

kosten :   

1 Dokter 51,25

2 Dierenhotel @hendrikshoeve 384,00

3 Dokter mijn 127,29

4 inentingen voor hotel 94,23

5 transport 50 

(voor inentingen,wegbrengen,ophalen,dokter,verhaal halen)

totaal    706,77 euro

*[deel bericht verwijderd door beheerder]

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@dannyveelen je hond heeft niet zo'n fijne tijd gehad in het pension. Hij had zoveel koorts dat hij niet eens blij was met je komst. Best zielig. Niet meer doen maar. Ik schrik van de kosten.

Er is Klachtenkompas.nl waar je deze klacht zou kunnen plaatsen, maar ze accepteren alleen beknopt zakelijk beschreven klachten. De foto's kan je wel meesturen. Ik zie dat @Hendrikshoeve voorkomt op Klachtenkompas, probeer maar.

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind het al vreselijk om te lezen dat u uw hond niet eens dagelijks uitliet maar gewoon even de tuin instuurt. 

As ze al na 1,5 uur al bellen zou het toch zomaar kunnen.dat Bella echt bloed heeft geplast. Ik sta ook weleens ineens ziek op terwijl ik dat dag ervoor gezond naar bed ging.

Uw verhaal zit vooral vol met emoties maar hier bereikt u er niet veel mee. Hoe groot is de.kans dat een andere mogelijke klant van specifiek dit dierenhotel hier meeleest?

Ik zou heel graag de kant van het dierenhotel ook willen lezen.

Ik breng mijn hond al twee jaar minstens 1x/week naar de Hendrikshoeve nadat ik deze getipt had gekregen van een andere enthousiaste hondenbezitter. Sinds iedereen zijn Corona-puppies daar over de drempel schuift is het er zeker rommeliger, maar onze hond gaat er met plezier naar toe. Als we niet oppassen rent ze langs de check-in zo zelf de opvang in, uit enthousiasme.

Dit is 100% eigen beleving en er kunnen vast ook andere verhalen zijn. Maar een tegengeluid over dit bedrijf is misschien wel op zijn plek.

Reageer