Consumentenbond.nl
Beantwoord

Ik gebruik alleen Wifi en toch extra kosten voor sms/mms

sandocan60
Ik heb bij KPN een mobiel abonnement met 750 Mb zonder beltegoed met onbeperkt smssen omdat ik een alles in-1 internetpakket met een extra onbeperkt bellen bij een andere provider hebt en zodoende kan ik ook 06 nummers via mijn vaste aansluiting onbeperkt bellen. Thuis maak ik altijd gebruik van mijn Wifi verbinding en dus zorg ik ervoor dat mijn Telefoongegevens op mijn mobiele telefoon altijd is uitgeschakeld zodat ik geen extra telefoonkosten krijgt.

Maar wat schept mijn verbazing; ik ontvang mijn factuur van KPN en ontdekt dat het bedrag een stuk hoger is dan normaal van wegen smssen en mms berichten die ik heb verstuurd naar buitenland. Mijn van aan iedereen is: klopt dit wel dat ik extra kosten krijgt terwijl ik alles verstuurd via mijn Wifi verbinding?

icon

Beste antwoord door sandocan60 7 januari 2017, 17:45

Jaah

😉

Bekijk origineel
4 Reacties
A. Deen
Reputatie 3
Sorry maar ik lees het nog eens en eigenlijk snap ik het toch niet. Lees ik het nu goed dat je denkt sms'jes per WiFi te versturen?

sandocan60
Jaah

😉

A. Deen
Reputatie 3
OK, dan zit dáár je probleem. Je kunt geen sms'jes versturen per Wi-Fi, dat gaat altijd via het telecom netwerk en waarschijnlijk zitten sms'jes naar het buitenland niet in je bundel en moet je bijbetalen.

sandocan60
Oké......dankjewel voor jouw reacties

Reageer