Consumentenbond.nl

In een vrij korte tijd is al 3x de consumentengids niet bezorgd bij mij door SANDD.


  • Nieuwe deelnemer
  • 1 reactie
In een vrij korte tijd is de consumentengids bij mij al 3 keer niet bezorgd door SANDD. Wat een onbetrouwbare bezorgdienst is dit zeg !! Ik snap in het geheel niet waarom de consumentenbond nog zaken met deze firma doet. En zij hun gidsen via deze firma laat bezorgen. Ook begrijp ik niet waarom de gids zonder plastic folie met adres sticker, of zonder gesloten enveloppe met adres erop wordt bezorgd. Snappen ze bij SANDD wel dat het adres op de achterzijde van het blad bovenaan gedrukt staat? Ik heb helemaal geen hoge dunk meer van deze firma. En raad ieder lid van de consumentenbond af nog hun post via deze firma te versturen. Dan houden ze er hopelijk spoedig mee op te bestaan.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ik denk dat dit aan de persoon ligt die bij je bezorgt . Dat kan je bij de concurrenten ook gebeuren . Wel is het zaak om dat altijd te melden . Ze kunnen zo zien wie de dader is en een zichzelf respecterend bedrijf neemt dan maatregelen . Bedenk wel dat door het huidige systeem van meerdere postbedrijven en een teruglopende markt de kwaliteit gemiddeld genomen niet best meer is vergeleken met toen het nog PTT was. Lang leve de privatisering , waardoor alles beter en goedkoper zou worden.
Reputatie 7
Badge +7
Beste @Eamb,

Vervelend om te horen dat het mis is gegaan met de bezorging van de Consumentengids. Aangezien wij onze gidsen natuurlijk het liefst bij onze leden thuis zien, is dit zeker niet de bedoeling. Ik heb je bericht doorgestuurd naar onze serviceafdeling. Zij gaan voor je uitzoeken waar het precies mis is gegaan en nemen contact met je op. Heb je de gidsen inmiddels al wel in je bezit? Anders zorgen we natuurlijk dat deze zo snel mogelijk nog je kant op komen.
@Monique van de Beek
De gidsen die ik niet bezorgd heb gekregen heb ik na telefonisch contact met de klantenservice reeds gehad. En het januari 2019 nummer komt binnen een paar dagen. Mijn abonnement heb ik omgezet in een abonnement met een digitale consumentengids. Dus ik krijg volgende maand geen papieren versie meer. Het is te dol voor woorden dat zo'n firma SANDD mij hier eigenlijk toe dwingt. De service en kwaliteit van de post bezorging is tegenwoordig ver te zoeken. Op de website van SANDD heb ik mijn stevige klacht via een digitaal formulier achtergelaten.
Reputatie 3
Badge +5
Hi @Eamb, dank voor het fijne telefoongesprek van zojuist!

Voor de andere lezers is het misschien ook goed om te lezen wat we besproken hebben 🙂
Je bezorgklacht heb ik inmiddels uitgezet bij Sandd, zodra we een terugkoppeling ontvangen hebben zullen we opnieuw telefonisch contact met je opnemen.

Alvast een fijn weekend gewenst!

Reageer