Consumentenbond.nl

In een vrij korte tijd is al 3x de consumentengids niet bezorgd bij mij door SANDD.

• 10 januari 2019
  • 35 reacties
  • 2180 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
In een vrij korte tijd is de consumentengids bij mij al 3 keer niet bezorgd door SANDD. Wat een onbetrouwbare bezorgdienst is dit zeg !! Ik snap in het geheel niet waarom de consumentenbond nog zaken met deze firma doet. En zij hun gidsen via deze firma laat bezorgen. Ook begrijp ik niet waarom de gids zonder plastic folie met adres sticker, of zonder gesloten enveloppe met adres erop wordt bezorgd. Snappen ze bij SANDD wel dat het adres op de achterzijde van het blad bovenaan gedrukt staat? Ik heb helemaal geen hoge dunk meer van deze firma. En raad ieder lid van de consumentenbond af nog hun post via deze firma te versturen. Dan houden ze er hopelijk spoedig mee op te bestaan.

35 reacties

Vandaag voor de zoveelste keer een verkeerd bezorgde brief gekregen via de firma SANDD.
Gelukkig had de firma, die deze brief had verstuurd, op de achterkant van de enveloppe, een paar opties vermeld, hoe te handelen bij een verkeerd geadresseerde brief, of een verkeerd bezorgde brief.
Je kon o.a. via de website van die firma aangeven, voor wie de brief bestemd was, en waar hij bezorgd was. Daarna kon je de brief weggooien. Of je kon de brief weer op de brievenbus doen.
Typerend dat bedrijven al rekening gaan houden met hoe goed de firma SANDD bezorgd.
Het moet toch niet gekker gaan worden !
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor dit signaal @Eamb, ik geef het intern door. Mis je zelf ook weleens brieven (die wellicht ook bij een ander bezorgd zijn)? Klachten over SANDD kun je overigens ook altijd op Klachtenkompas achterlaten.
@Monique
Een tijd geleden miste ik een aantal consumentengidsen, over diverse maanden natuurlijk.
Dat was ook de reden dat ik dit topic ben begonnen.
Ik heb heel lang geleden een knullig antwoord via email van SANDD gehad.
Dat zij er niet veel aan konden doen, er gaat altijd wel wat mis, schreven ze.
En dat ik op een bepaald nummer geen recht meer had, omdat ik niet in de mailing lijst stond.
Gelukkig heb ik de gids al een tijd digitaal.
Nu nog afwachten of de problemen, die daaromtrent spelen, spoedig worden opgelost.
Maar dat verneem ik wel via een ander topic.
Met Klachtenkompas ben ik goed bekend overigens.
Maar toch bedankt voor de tip.

Bij mij (en in ons appartementencomplex van 42 woningen) is al sinds medio december 2019 geen enkele post meer bezorgd door Sandd en dus ook de Consumentengidsen niet. De Consumentengids van januari 2020 heb ik al nabesteld en dat zal waarschijnlijk ook wel moeten voor de gids van februari en de Geldgids. Bij tijdschriften weet je meestal wel wat je mist maar bij overige post niet en dat is veel enger. Op klachten krijg je altijd een standaard antwoord en als je het via Klachtenkompas doet krijg je al helemaal geen reactie. Zo'n 2 jaar geleden hadden wij dit ook al en toen heeft het maar liefst 4 maanden geduurd voordat alles weer normaal was. Er bleek toen helemaal geen bezorger te zijn voor mijn adres. Per 1-2-2020 gaat Sandd gelukkig over naar PostNL en ik hoop dat het dan weer beter gaat. Want als dit zo door blijft gaan beëindig ik al mijn abonnementen op tijdschriften die ik nog heb, dus helaas ook de Consumentenbond, want dit kost mij veel te veel tijd en energie.

Badge +8

Vervelend om te lezen dat ook de Consumentengids en Geldgids niet (op tijd) bezorgd worden, @FredWH! Ik wil je wel vragen om hier altijd melding van te maken bij mijn collega's van Service (op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 18 uur via 070 445 45 45). Zij noteren dit namelijk als klacht en koppelen dit ook weer terug naar Sandd. Misschien goed om te weten dat je vandaag/morgen de Geldgids kunt verwachten en volgende week dinsdag/woensdag de Consumentengids. Hopelijk ontvang je de gidsen op tijd!

Ik heb niets meer vernomen van de Consumentenbond over de bezorging van Sandd post. Sinds oktober vorig jaar heb ik geen post ontvangen wat Sandd had moeten bezorgen. ING maandafschriften, VGZ facturen, Livith facturen, Consumentenbond bladen en wie weet wat nog meer. Ik lees nergens dat hier iets mee gedaan wordt ondanks alle klachten die ik overal lees o.a. op Klachtenkompas. Daar zie ik dat Sandd nooit reageert op klachten en staat het zelfs inactief. Ik heb helaas m'n abonnement op de Consumentenbond op moeten zeggen omdat ik dus al maanden geen blad meer krijg. Mijn klacht staat ook op Klachtenkompas maar geen reactie. Toen ik Sandd belde werd op een gegeven moment de verbinding verbroken. Waar laten ze al die post???

Reputatie 7
Badge +6

Kijk eens in het schuurtje van de postbode of waar postbodes die er geen zin in hebben dat zoal laten . Niet zo lang geleden nog ergens in een bos in een kuil……. Ooit konden we redelijk verzekerd zijn van correcte bezorging . Dat is al lang niet meer .    :thinking::smirk::open_mouth:

Badge +8

Ik heb niets meer vernomen van de Consumentenbond over de bezorging van Sandd post. Sinds oktober vorig jaar heb ik geen post ontvangen wat Sandd had moeten bezorgen. ING maandafschriften, VGZ facturen, Livith facturen, Consumentenbond bladen en wie weet wat nog meer. Ik lees nergens dat hier iets mee gedaan wordt ondanks alle klachten die ik overal lees o.a. op Klachtenkompas. Daar zie ik dat Sandd nooit reageert op klachten en staat het zelfs inactief. Ik heb helaas m'n abonnement op de Consumentenbond op moeten zeggen omdat ik dus al maanden geen blad meer krijg. Mijn klacht staat ook op Klachtenkompas maar geen reactie. Toen ik Sandd belde werd op een gegeven moment de verbinding verbroken. Waar laten ze al die post???

Wat vervelend om te lezen, @satfun. Meldingen over bezorgklachten koppelen wij altijd direct terug naar Sandd. Zij starten vervolgens een onderzoek naar de oorzaak. Hierna koppelen wij deze informatie weer terug naar onze leden. Blijkbaar is dat hier helaas niet het geval geweest. Kun je me in een privébericht je postcode, huisnummer en/of lidnummer sturen? Dan vraag ik na waar het mis is gegaan bij mijn collega's. Dank!

Dan is het bij @satfun nog erger dan bij mij want ik ontvang sinds medio december 2019 geen post meer van Sandd. Van de tijdschriften weet je het meestal wel maar van de overige post niet en dat is veel enger. De Consumentengids van januari had ik al nabesteld en dat heb ik gisteren ook gedaan voor de gids van februari en de Geldgids. Klagen bij Sandd helpt idd helemaal niets want je wordt altijd afgescheept met een standaard antwoord waar je niets mee kunt. Zo'n 2 jaar geleden had ik dit ook al en toen heeft het wel 4 maanden geduurd voor alles weer een beetje normaal was. Toen heb ik het abonnement van een aantal tijdschriften al opgezegd. Ik heb nu nog 3 tijdschriften die bezorgt (zouden moeten) worden door Sandd en als het in de maand februari niet beter wordt gaan ook die 3 de deur uit. Dus ook de Consumentenbond want ik ben er nu klaar mee om steeds maar zelf te moeten bewaken wanneer ik de tijdschriften had moeten ontvangen en dan steeds (voor de meesten) moeten bellen om ze alsnog te ontvangen via PostNL die gelukkig nog wel bezorgen. Hopelijk gaat het na 1-2-2020 beter als PostNL het overneemt.

Badge +8

Vervelend om te lezen dat de bezorging nog steeds niet naar behoren verloopt, @FredWH. Kun je mij via een privébericht voorzien van je postcode, huisnummer en/of lidnummer. Dan breng ik het extra onder de aandacht bij mijn collega's. Alvast bedankt!

Reageer