Internationale bezorging niet geleverd: wat te doen?

• 20 January 2022
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Ik zou 29 december een pakket ontvangen dat ik via 17 track kon volgen.

Volgens de tracker zijn ze die dag aan mijn deur geweest, maar troffen me niet thuis.

Pakket ging naar een DHL-punt, maar omdat mijn mail niet bekend was werd me dat niet gemeldt en dus haalde ik het niet op.

Nu kom ik er a chter dat het pakket retour is naar een bedrijf CZGC in Duitsland.

Zowel de verzender in China als DHL ondernemen verder geen actie en dat CGZC is nergens te vinden.

Wat  nog te doen?

3 reacties

Als u iets heeft besteld en niet gekregen moet u contact opnemen met uw leverancier maar ik krijg het gevoel dat dat niet aan de orde is. Wat er dan wel aan de hand is snap ik niet. Wie heeft u dat pakket gestuurd en waarom?

Ik heb een item gekocht via Kickstarter. Maar Kickstarter heeft last van een enorme bloedneus. De producent heeft geen actie ondernomen (zegt van wel, maar uit niets blijkt dat).

Ik heb een item gekocht via Kickstarter. 

Heb je met je creditcard betaalt? Daar kun je vaak nog wel druk uitoefenen als je niet krijgt wat je bestelt.

Verder hanteert Kickstarter waarschijnlijk hele bijzondere verkoopvoorwaarden want ik kan mij niet voorstellen dat alle projecten succesvol afgerond worden en dat Kickstarter dan iedereen zijn geld terug moet geven maar dat is speculeren van mijn kant.

Reageer