Irritante & walgelijke reclame poppetje prei$vrij.

• 4 January 2017
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Buiten dat het sowieso al een irritante reclame met nominatie voor de LodenLeeuw is, eindigt deze ook nog eens met een zeer smakeloze kinderfoto. (Zie fotomarkering) Moesten ze maar eens mee stoppen. Laat ze dat maar eens weten...

3 reacties

Wat is er smakeloos aan deze leuke foto van dit enige kindje dat aanstekelijk aan het schaterlachen is? Dit maakt de hele reclame erg leuk en geslaagd, zoveel spontaan en onschuldig kinderplezier: schattig.

Aan de omcirkeling van de borst van deze dreumes maak ik op dat de lichtval van bovenaf, die in dit ene shot toevallig een beetje de suggestie wekt van een borstvorm (als je daarop let) geleid heeft tot de stelling dat dit een smakeloze kinderfoto zou zijn. Wat een ziekelijke en onsmakelijke "constatering". Tegen de maker van deze opmerking zou ik willen zeggen: schaamt u zich niet?
Tja, toevallig voor een kind van ca. 4 jaar? Voor een reclame bureau? Er zijn mensen die dit soort beelden verzamelen vandaar de opmerking. Maar als u dit onschuldig beoordeeld dan is het mij om het even.
Ik vind het nog steeds een enige reclame (vooral de tweede helft met het schaterlachende kindje), maar juist de keuze voor dat ene stilstaande shot op het einde ... u heeft misschien een punt.

Zou de wereld zo in elkaar zitten dat verdorven geesten bij het reclamebureau zo'n keuze voor dat laatste shot bewust maken (ik sluit het niet uit)? In dat geval zou u helemaal gelijk hebben.

Ben benieuwd wat anderen hiervan vinden.

Reageer