kadokaart postcodeloterij

• 19 June 2022
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Ik heb een kado kaart gewonnen in de postcodeloterij. Er staat een datum op maar die heb ik laten verlopen. Kan deze kaart worden geweigerd? Ik heb dit bedrag toch gewoon gewonnen?

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4

@Taco Schmidt Mijn collega's van juridisch advies kunnen je hier het beste bij helpen. Indien je een lidmaatschap heb van de Consumentenbond, kun je altijd bellen naar de juridische ledenlijn via 070-4454545.  Zij zijn op werkdagen geopend tussen 8.30 -18.00 uur.  Mocht je geen lid zijn dan kan je hierover meer vinden op https://www.consumentenbond.nl/wordlid/lidmaatschap?icmp=navigatie_button_maakkennis

Reputatie 6
Badge +4

U heeft het gewonnen maar u heeft de uiterste datum, die duidelijk was, laten verlopen.

U heeft nergens meer recht op. Daarnaast heeft u zeker een jaar de tijd gehad de bon te verzilveren daar had u geen haast mee dus nu is de bon gewoon verlopen.

Reputatie 6
Badge +4

Ik heb een kado kaart gewonnen in de postcodeloterij. Er staat een datum op maar die heb ik laten verlopen. Kan deze kaart worden geweigerd? Ik heb dit bedrag toch gewoon gewonnen?

Ja, je hebt de cadeaubon gewonnen, maar wel onder bepaalde voorwaarden (en ja, dat mag):

Voorwaarden voor deelnemers voor het besteden van de cadeaukaarten:

• De Bakkers-, IJs-, Vers- en Koffiecadeaukaarten hebben een waarde van respectievelijk € 7,50, € 7,50, € 10,00 en € 10,00. Per kaart geldt dat die alleen in één keer te besteden is.
  • De Restaurant cadeaukaart, Hema cadeaukaart en Fashioncheque zijn in delen te besteden, het tegoed blijft op de kaart staan.
  • De Bakkers-, IJs-, Vers- en Koffiecadeaukaarten zijn allemaal na ontvangst 1 jaar geldig.
  • De Fashioncheque is 1 jaar geldig na activatie en de Restaurant en Hema cadeaukaart zijn 2 jaar geldig.
  • De cadeaukaarten zijn niet online in te leveren.
  • Ga voor alle voorwaarden naar de website van de betreffende cadeaukaart.

https://www.postcodeloterij.nl/hoe-werkt-het/lokale-ondernemers

Reageer