Klacht KlussersTeam.com: misleidende info

  • 23 October 2018
  • 38 reacties
  • 2578 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Badge +1
Klussersteam blijft moeilijk doen en zegt omdat er een bandopname is dat er dan geen handtekening meer nodig is????

Een handtekening is wettelijk verplicht bij de telefonische verkoop van een dienst. Een (geldige) bandopname kan een handtekening niet vervangen. Je hoeft dus zeker niet te betalen. De Consumentenbond heeft daarnaast ernstige twijfel over de inhoud van de dienst. De gehele verkoopmethode lijkt er vooral op gericht mensen ten onrechte geld uit de zak te kloppen, zie het bericht op de site:
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2018/betaal-niet-voor-misleidende-klussersteam.com
Klussersteam blijft moeilijk doen en zegt omdat er een bandopname is dat er dan geen handtekening meer nodig is???

Dat is niet correct, maar ga er maar vanuit dat ze moeilijk zullen blijven doen. Een behoorlijk deel van de mensen betaalt uiteindelijk om van het gezeur af te zijn als ze dreigen met kosten en de rechter en dat is precies waar ze op aansturen. U moet er vertrouwen in houden dat als u niets besteld heeft u niets besteld heeft en dat het ze dan ook bij de rechter niet gaat lukken aan te tonen dat u iets besteld heeft.
Dank voor je advies maar ongevraagd hebben ze al een gesprek opgestuurd maar ik en anderen herkennen mijn stem niet. Wel is er gebruik gemaakt van mijn naam,mailadres, gebdt, etc.
Reputatie 7
Badge +5
Dan zou ik om die bandopname vragen en hem eens goed terugluisteren.
Als ze niet met bewijs komen, dan is er geen lidmaatschap.
Veelal is het pure bluf.
Klussersteam blijft moeilijk doen en zegt omdat er een bandopname is dat er dan geen handtekening meer nodig is????
Badge +1
Advies van de Consumentenbond is niet betalen voor KlussersTeam.com, zie het volgende bericht:
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2018/betaal-niet-voor-misleidende-klussersteam.com
Reputatie 7
Badge +7
Goed dat jullie dit aangeven @Elvera en @Gebruiker1540468139. Opvallend dat er in zo'n korte tijd zoveel meldingen binnen komen inderdaad. Ik geef het intern door.

Graag wijs ik jullie op dit stappenplan. In dit soort gevallen is de enige oplossing gewoon niet betalen, ook al word je onder druk gezet. Zolang je je handtekening niet hebt gezet, ben je tot niets toe verplicht.
Op 25 okt kreeg ik dus ook zo een mail of ik maar even wil betalen Wat nu te doen?Ik heb niet zomaar 325 euro liggen of als ik van ze af wil 167 euro. Hoe kom ik nu van ze af??
Noemen ze ook de naam van het incassobureau @Elvera ? De werkwijze lijkt wel wat op die van de bedrijven die in dit topic worden benoemd...

Groeten
Wendy

Nee, nog niet zal denk ik wel nog komen een brief ofzo. Grappig is dat in de afgelopen week 10 meldingen zijn gedaan over dit "bedrijf"
Reputatie 4
Badge +5
Noemen ze ook de naam van het incassobureau @Elvera ? De werkwijze lijkt wel wat op die van de bedrijven die in dit topic worden benoemd...

Groeten
Wendy
Reputatie 7
Badge +5
Gelukkig niet, ik probeer altijd scherp te zijn, maar er zijn bedrijven die gewoon een factuur sturen en het blijven proberen na een telefoontje met: we sturen u info toe.
Een paar van dit soort "grappen" gehad in de tijd dat ik een bedrijf had, nooit betaald en ook nooit iets meer gehoord.

Maar ik kan niet voor dit geval praten, ik weet niet voldoende van de achtergronden en exacte werkwijze van dit bedrijf.
Hallo Bert,

Dit al ondertussen gedaan:) toch bedankt. Zelf hier ook mee te maken Bert?
Reputatie 7
Badge +5
Op deze pagina van het Klachtenkompas van de Consumentenbond staan meer klachten, je zou je klacht erbij kunnen zetten, hoe meer klachten hoe meer actie:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/klussersteam/details?companyId=103840eb-df14-4374-adf0-b11bd007483a

Reageer