Klacht over schoenen na veel moeite gehonoreerd

• 14 June 2018
  • 1 reactie
  • 333 Bekeken

Badge
augustus 2014 kocht ik bij Leemans in Amsterdam Osdorp een paar laarsjes van Hartjes. Hartstikke fijne schoenen.. Ik moet altijd op tijd schoenen kopen, omdat ik lastige voeten heb..

Ik heb ze gedragen in de winterperiode van 2015. In de herfst van 2016 kreeg ik ineens natte voeten..

:-(. Bleek dat de zolen gescheurd (door)waren. De schoenen teruggebracht naar leemans Osdorp. Na een hele tijd kreeg ik nieuwe laarsjes, heel terecht. Joepie!! Weer genieten van de geweldige pasvorm. Maar ik kreeg ze aan het eind van de lente in 2016. Dus kon ik ze in de herfst van 2016 pas dragen.

Echter deze nieuwe laarsjes hadden hetzelfde euvel als de eerste, namelijk de zolen waren erg snel door. Van beide paren laarsjes heb ik dus maar een winter kunnen genieten..

Ik heb ook deze laarsjes teruggebracht naar Leemans in Osdorp. Na een tijd kreeg ( ik moest zelf contact zoeken) ik bericht dat de klacht niet meer geaccepteerd werd.Wat nou Leemans schoenen, met laarsjes van €180 mag ik verwachten toch wel langer te doen dan een jaar..

Bovenstaande tekst heb ik ( na een tip hierover gelezen te hebben van CB)geplaatst op de FBsite van Leemans. Er werd inderdaad vrij snel contact opgenomen via messenger en om mijn emailadres gevraagd.

Eerst wilde men dat ik zelf kosten zou dragen, maar na een hoop ge-onderhandel heeft Leemans alle kosten op zich genomen. Erg sportief!

Mij werd gevraagd foto's van de schoenen en zolen te sturen. Daarna mocht ik (op hun kosten) via een verzendlabel de schoenen opsturen.

Men heeft zeer correct ook via email de stand van zaken laten weten. Ook dat ze klaar waren en naar mij toegestuurd werden

Vandaag heb ik ze ontvangen. Hartstikke blij mee! Hierbij een foto van de lekkende zolen en van de nieuwe... Hopelijk doe ik nu wat langer dan één seizoen met de schoenen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Nou, dat verdient toch wel een hele dikke pluim lijkt mij, dat Leemans meerdere malen na verloop van tijd uw schoenen kosteloos repareert of vernieuwt en zelfs de verzendkosten voor zijn rekening neemt. Ook al liep het niet helemaal vanzelf, dit soort service is tegenwoordig helaas een enorme uitzondering. 🤔 Dus ik hoop dat zij veel tevreden klanten hebben en op een correcte manier succesvol zaken zullen blijven doen. Uiteindelijk wint kwaliteit het toch altijd van mensen die ten koste van klanten snel rijk willen worden.

En bovendien is het wel zo leuk werken om netjes met mensen om te gaan en hen goed te helpen. ☺️

Reageer