Consumentenbond.nl

Klacht over SuperAankoop

Graag zou ik willen weten of er mensen zijn die een product hebben aangeschaft bij SuperAankoop en dit nooit hebben ontvangen.
Wat voor acties hebt u ondernomen om dit probleem op te lossen?
Heeft u telefoonnummers of e-mailadressen van organisaties die mij zouden kunnen helpen?
Of misschien juridisch advies?

Als dit bedrijf slachtoffers maakt moeten we dit toch samen kunnen oplossen?
Graag uw reactie!

8 reacties

Reputatie 7
Ze zitten in Hongkong dus het spijt me maar daar krijg je hiervandaan geen beweging in.
Reputatie 6
Badge +5
Hoe heb je betaald?
Als je met een creditcard hebt betaald, dan kun je de Aflevergarantie in werking zetten.

Superaankoop
Trifecta Master Returns 7/F, Low Block, Grand Millennium Plaza,
181 Queen’s Road, Central,
Hong Kong
Dankjewel Bert!

Ik ga het proberen!
Reputatie 3
Badge +5
Hi @Gebruiker1542928756, omdat ik uit de andere berichten begrijp dat dit bedrijf in Hong Kong gevestigd is, zou je ook eens kunnen informeren bij Consumers International. Ik hoop dat zij je verder kunnen helpen, succes!🍀
Hallo Imke,

Aangezien SuperAankoop een Nederlands bedrijf lijkt te zijn, maar dit niet is, vervallen de Europese rechten.
Dit is een Chinees bedrijf, gevestigd in Hongkong. Ik ben dus mijn geld hoogstwaarschijnlijk kwijt. Niemand kan verder iets doen.
Toch bedankt voor de moeite!! Ik waardeer je reactie!
Reputatie 7
Badge +7
Gebruiker1542928756 schreef:

Hallo Imke,

Aangezien SuperAankoop een Nederlands bedrijf lijkt te zijn, maar dit niet is, vervallen de Europese rechten.
Dit is een Chinees bedrijf, gevestigd in Hongkong. Ik ben dus mijn geld hoogstwaarschijnlijk kwijt. Niemand kan verder iets doen.
Toch bedankt voor de moeite!! Ik waardeer je reactie!

Volgens mij is dat juist wat @Imke probeerde te zeggen, @Gebruiker1542928756. 😉 Consumers International gaat dan ook over internationaal consumentenrecht en -bescherming. Wellicht kunnen ze iets voor je betekenen.
Ruim een week geleden heb ik een klacht ingediend tegen SuperAankoop, zoal jullie hierboven hebben kunnen lezen. Er zit nog steeds geen schot in de afwikkeling. Mijn pakket heb ik nog steeds niet ontvangen en de track & trace ligt nog steeds stil vanaf 5 december. Met het vervoerbedrijf WnDirect heb ik contact opgenomen via e-mail. Ze zouden me op de hoogte houden, maar ik kan niet overzien wat ze nu werkelijk doen. Al met al een treurige zaak.

Ik heb Gabby L.* per e-mail verzocht mij het verschuldigde bedrag terug te betalen, helaas zonder antwoord te krijgen.
Vanmorgen kreeg ik deze e-mail van Gabby L.* van SuperAankoop, dezelfde mail als een week ervoor:

Beste,

Ik vind het erg vervelend je te moeten laten weten dat we nog geen informatie hebben mogen ontvangen van de koerier.
Ik heb onze logistieke afdeling natuurlijk gevraagd de koerier te verzoeken ons te voorzien van een update.

Zodra ik een update heb ontvangen, zal ik je voorzien van nieuwe informatie.
Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Gabby L.*
Super Aankoop
support_nl@superaankoop.co.nl

Op deze manier worden mensen dus aan het lijntje gehouden.

Mijn vraag aan jullie is om zoveel mogelijk jullie klacht tegen SuperAankoop te melden.
pas dan kan de Consumentenbond misschien daadwerkelijk iets ondernemen tegen dit bedrijf.

* Persoonsgegevens verwijderd door beheerder in verband met privacy.
Ruim een week geleden heb ik een klacht ingediend tegen SuperAankoop, zoal jullie hierboven hebben kunnen lezen. Er zit nog steeds geen schot in de afwikkeling. Mijn pakket heb ik nog steeds niet ontvangen en de track & trace ligt nog steeds stil vanaf 5 december. Met het vervoerbedrijf WnDirect heb ik contact opgenomen via e-mail. Ze zouden me op de hoogte houden, maar ik kan niet overzien wat ze nu werkelijk doen. Al met al een treurige zaak.

Ik heb Gabby Lauwers per e-mail verzocht mij het verschuldigde bedrag terug te betalen, helaas zonder antwoord te krijgen.
Vanmorgen kreeg ik deze e-mail van Gabby Lauwers van SuperAankoop, dezelfde mail als een week ervoor:

Beste,

Ik vind het erg vervelend je te moeten laten weten dat we nog geen informatie hebben mogen ontvangen van de koerier.
Ik heb onze logistieke afdeling natuurlijk gevraagd de koerier te verzoeken ons te voorzien van een update.

Zodra ik een update heb ontvangen, zal ik je voorzien van nieuwe informatie.
Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Gabby Lauwers
Super Aankoop
support_nl@superaankoop.co.nl

Op deze manier worden mensen dus aan het lijntje gehouden.

Mijn vraag aan jullie is om zoveel mogelijk jullie klacht tegen SuperAankoop te melden.
pas dan kan de Consumentenbond misschien daadwerkelijk iets ondernemen tegen dit bedrijf.

Reageer