Consumentenbond.nl
Beantwoord

Klacht plaatsen bij Klachtenkompas blijft hangen bij stap 2

• 19 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Badge

Wanneer ik op Klachtenkompas een klacht probeer te plaatsen, kom ik niet verder dan stap 2 (“Wie ben je?”). Als deze pagina laadt, staat bovenaan "Je bent succesvol ingelogd,” en al mijn persoonlijke gegevens staan al ingevuld. Klik ik op "Klacht plaatsen”, dan kom ik weer op exact dezelfde pagina uit. Wanneer ik na het laden van de pagina snel naar beneden scroll, zie ik daar in rode letters “Je kunt nog niet verder, controleer alle velden,” maar die melding verdwijnt na een seconde. Verder zijn er geen opmerkingen van wat er mis zou zijn, maar hoe vaak ik ook klik op “Klacht plaatsen", ik kom steeds weer terug op deze pagina. Doe ik iets verkeerd of heeft deze website kuren?

icon

Beste antwoord door Léonz 19 oktober 2019, 20:17

Doe ik iets verkeerd of heeft deze website kuren?

Kort geleden hoorde ik van iemand dat deze website kuren had.

Iets met ‘Oeps’.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Als een site het niet wil doen probeer ik het nog eens met AdBlocker en/of Ghostery uit. Als dat niet lukt probeer ik het met een andere webbrowser. Of nog een keer op een tablet of smartphone. Als die ook hetzelfde resultaat geven weet ik dat het dan bij de website zelf moet liggen. 

Doe ik iets verkeerd of heeft deze website kuren?

Kort geleden hoorde ik van iemand dat deze website kuren had.

Iets met ‘Oeps’.

Badge

Als een site het niet wil doen probeer ik het nog eens met AdBlocker en/of Ghostery uit.

Ik heb het geprobeerd met een gepauzeerde AdBlock en dat had het gewenste effect. Dank je wel. :)

Reputatie 3
Badge +5

Beste @Thiver, allereerst welkom op de Community! Ik hoop dat het uiteindelijk gelukt is met het plaatsen van een klacht op Klachtenkompas. Indien Jan zijn oplossing heeft gewerkt, zou je zijn antwoord kunnen markeren als ‘Beste antwoord’? Dan kunnen consumenten met hetzelfde probleem in de toekomst sneller dit antwoord vinden.

Mocht het uiteindelijk toch niet gelukt zijn laat het dan ook even weten, dan zet ik jouw melding door naar mijn collega's van Klachtenkompas.

Reageer