Komen jouw online aankopen op tijd aan?

• 19 April 2016
  • 2 reacties
  • 339 Bekeken

Reputatie 1
Webwinkels maken vaak mooie beloftes over levertijden: vandaag besteld, morgen (of zelfs vanavond!) in huis. Maar lang niet altijd houden webwinkels zich aan de beloofde leverdatum.

Wat is jouw ervaring? Komen jouw online aankopen wel altijd op de afgesproken tijd aan?

.

2 reacties

09-april-2016 Bij www.BatteryUpgrade.com ,een nieuwe batterij voor mijn mob. telefoon besteld en betaald.

Dezelfde dag een reactie dat bestelling en betaling zijn ontvangen en de bestelling zo spoedig mogelijk wordt verstuurd.

11 april via mail : Uw bestelling met nr... is gereed voor verzending en wordt vandaag afgeleverd bij de postdienst.

Vrijdag 15 april per mail bericht dat de batterij nog steeds niet is bezorgd ???

antwoord 16 april : Ik wil graag bevestigen dat Uw order is verzonden. Onze gemiddelde levertijd is een week.

Uiteindelijk 22 april de accu ontvangen. (2 weken mijn mob.tel. niet kunnen gebruiken)
Op de website van dechatlon staat: Op werkdagen voor 22:00 besteld, morgen in huis! Ik heb een fiets met wat accessoires besteld op 10 mei 2018. De verwachte ontvangstdatum was 12 mei 2018. Nu krijg ik weer een bericht dat dit is opgeschoven naar 14 mei 2018.

Reageer