Consumentenbond.nl
Vraag

Korting niet gekregen bij Feyenoord Shop in CS Rotterdam

• 7 maart 2020
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo. Situatie: ik was vanochtend in de fanshop in Rotterdam CS. Voor e. 45 wilde ik een Feijenoord jack kopen. De manager daar vertelde dat de prijs niet goed op de tag stond en dat het jack e. 62,50 kostte. Ik ging hier niet mee akkoord en wilde voor e. 45 kopen. Dat kon niet volgens de manager. Vreemd. De prijs staat duidelijk op de prijstag. Ik heb telefonisch contact gezocht met de shop in het Feyenoord stadion. Daar kreeg ik te horen dat zij niet in de bevoegdheden van de stormmanager kunnen treden en dat hij heeft beslist om de prijs op het prijskaartje niet toe te kennen maar voor een hoger bedrag (e. 62,50) wilde verkopen. VRAAG: de prijs zoals die op de prijstag staat moet toch worden gevolgd? ZIE FOTO!

2 reacties

U heeft volkomen gelijk, zo zijn inderdaad de regels tenzij het overduidelijk een fout betreft.

Reputatie 7
Badge +7

Met de hoge stand in de eredivisie en het toenemende scoreaantal, verhogen ze de prijs.  Toen het nog niet goed ging hebben ze de prijs verlaagd, maar nu. Een neem anders een Advocaat in de arm. Maar houdt vol, al lijkt het me een heilloze weg.

Reageer