Lexa.nl stoppen met membership en vergeten wachtwoord
Hallo,
ik ben al half jaar bezig met het uitschrijven voor lexa.nl, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Ik vraag het wachtwoord al meerdere malen op en krijg NIKS toegestuurd. Ik heb contact met de klantenservice van lexa.nl opgenomen, maar krijg steeds van die standaard mailtjes terug met uitleg hoe ik mijn wachtwoord moet opvragen. Ik heb al zovaak mijn wachtwoord opgevraagd en niks werkt. Zonder wachtwoord kan ik mijn membership niet op stop zetten. Weet iemand van jullie misschien hoe ik het kan doen?
groetjes,
Irute
ik ben al half jaar bezig met het uitschrijven voor lexa.nl, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Ik vraag het wachtwoord al meerdere malen op en krijg NIKS toegestuurd. Ik heb contact met de klantenservice van lexa.nl opgenomen, maar krijg steeds van die standaard mailtjes terug met uitleg hoe ik mijn wachtwoord moet opvragen. Ik heb al zovaak mijn wachtwoord opgevraagd en niks werkt. Zonder wachtwoord kan ik mijn membership niet op stop zetten. Weet iemand van jullie misschien hoe ik het kan doen?
groetjes,
Irute
Ik ga er van uit dat de mails wel worden gestuurd door Lexa. Dan blijven er dus een aantal opties over:
Indien je de mail van Lexa niet krijgt kun je eens proberen via Twitter contact op te nemen. Mijn ervaring is (andere bedrijven) dat men daar vrij snel reageert. Je hebt vast wel ergens een relatie/klant nummer van die club, al was het maar op de afschrijvingen via je bank.
- de mail komt in een spam map of in een andere map / rubriek (Gmail / Oulook.com e.a.)
- je mail adres klopt niet bij Lexa
Indien je de mail van Lexa niet krijgt kun je eens proberen via Twitter contact op te nemen. Mijn ervaring is (andere bedrijven) dat men daar vrij snel reageert. Je hebt vast wel ergens een relatie/klant nummer van die club, al was het maar op de afschrijvingen via je bank.
Fred, hartelijk bedankt voor je reactie! Mijn e-mailadres klopt en er is geen mail van Lexa te vinden in de ongewenste mails. Ik heb nu contact met Lexa opgenomen via Facebook, maar nog geen antwoord gekregen.
Ik heb nu mijn account bij Lexa opgeschort. Hiervoor had ik dus geen wachtwoord nodig. Ik ben benieuwd of de betaling van mijn membership nu ook automatisch stopt.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.