Lidmaatschap wordt maar niet stopgezet.

• 2 March 2016
  • 0 reacties
  • 111 Bekeken

Hallo allemaal,

Sinds juni 2015 had ik mij aangemeld bij een sportschool. Aangezien ik er vrij weinig heen ging, wilde ik contact opnemen om mijn abonnement op te zeggen. Dit kon na 6 maanden en die waren al verstreken.

Het is een vrij nieuwe sportschool en kon op de website geen formulier of tekst vinden waar in stond hoe je je moest uitschrijven, helemaal niks. Uiteindelijk heb ik hun Facebook geraadpleegd en gevraagd hoe en wat. Ze gaven antwoord en gaven gelijk aan dat ze nog éénmaal incasseren en het dan opgezegd is. Ik vond dit raar, want ze hadden niet mijn volledige naam (mijn achternaam staat niet op Facebook). Nadat ik dit aangaf, werd er gereageerd met "Net wat ik al aangaf je hebt een maand opzeg termijn dus wij incasseren nog eenmaal".

Ik gaf aan dat ik het raar vond dat ze niet meer gegevens wilde en er werd gereageerd met "Zoals je ziet geef ik je netjes antwoord dus bij deze geef ik nog een x aan wij gaan nog een x incasseren en dan is jouw contract geëindigd. Als je het pasje inlevert dan storten wij de 15€ borg terug."

Gaf mij een raar gevoel, ik hield mij maar rustig en wachtte op antwoord. Vervolgens waren 2 maanden verstreken en is er 2x geld afgehaald. Nu checkte ik mijn rekening gister weer en is er wéér geld afgehaald. Dit was niet de bedoeling natuurlijk, het zou éénmaal nog gebeuren en dan zou het opgezegd zijn. Ik heb vandaag weer contact opgenomen en wacht op antwoord.

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik mijn abonnement op wilde zeggen (staat zwart op wit). Heb ik recht om dat geld terug te krijgen of een deel ervan? Ze werken daar met een check-in systeem dus ze kunnen aantonen dat ik niet meer ben geweest.

0 reacties

Geen reactie

Reageer