Consumentenbond.nl
Sneller internet en extra zenderpakketten? |

Vergelijk alles-in-1 providers en stap over. Tijdelijk €10 retour

Alles-in-1 icoon

Mediamarkt weigert te antwoorden op mijn vraag

• 19 december 2018
  • 4 reacties
  • 290 Bekeken

Badge +1
  • Actieve deelnemer
  • 7 reacties
Ik heb bij de mediamarkt in Eindhoven een MSI computer gekocht met garantie, na een paar maanden heb ik die computer terug gebracht naar de mediamarkt omdat ik al weer problemen heb met mijn computer, na meer dan 1 maand is het probleem nog niet verholpen. Het is nu al de 2de keer dat ik deze computer met garantie bij de mediamarkt in Eindhoven heb geretourneerd. Ik vroeg ook 1 keer of ik de vestigings manager kon spreken omdat de communicatie heel erg slecht liep met het retourneren van een ander product,. Dat nog onder garantie is. Na even gewacht te hebben kwam er een volwassen man aan de balie en die vertelde mij dat hij de vestiginsmanager is,. Ik heb nochtans gekeken op internet wie de vestigingsmanager is van de mediamarkt in eindhoven en zag vol verbasing dat het iemand anders is,...Jammer dat ze mijn meldingen niet serieus nemen. Ik heb ook aangifte gedaan enige tijd geleden van cybercrime-horizontale fraude bij de politie maar ze doen er niks mee, ik zag ook dat het internet verkeer redirected is en redirect loops heeft en nog veel andere problemen vertoont. De computer. Mijn msi computer is ook nooit meer terug gekomen van de service center, ik heb ook gevraagd om te onderzoeken wat het technisch mankement was maar ik heb nooit een antwoord terug gehad van de service center,.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Vervelend om te horen @VR1. Heb je je klacht al op Klachtenkompas geplaatst? Wellicht dat Mediamarkt je via die weg wel van een antwoord wil voorzien.
Reputatie 4
Badge +5
Dit verhaal past in ieder geval niet bij hun nieuwe wow-reclamecampagne...

Badge +1
Ja, de klacht staat op https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/media-markt/klachten/eh29218946%2C-eh29570195/details?complaintId=b0fd73d9-3354-4d7c-8f3f-5389b7b92b82

Ik krijg geen antwoord terug? Komt dat door de omleiding, redirect loops ? Of is er iets ernstiger aan de hand ? Ik kan mij toch niet voorstellen dat ik in een corporate sandbox ben terecht gekomen dat beheerd word (met valse certificaten en valse nagemaakte websites) door niet repectabele volwassen kleuters met een verstandelijke beperking,.
Reputatie 1
Beste @VR1

Met de Media Markt hebben we inmiddels contact over het oppakken van klachten op Klachtenkompas. Wij zien ook dat het reageren is stilgevallen. We gaan er alles aan doen om te zorgen dat klachten beantwoord worden. Maar garanties kunnen we helaas (nog) niet geven, omdat de verantwoordelijkheid hiervoor bij Media Markt ligt.

Met vriendelijke groet,
Martijn de Groot
Producteigenaar Klachtenkompas

Reageer