Beantwoord

Mijn bestellingen

• 25 February 2018
  • 7 reacties
  • 440 Bekeken

Hoe kan ik inzage krijgen in Mijn Bestellingen van meer dan een jaar geleden?
icon

Beste antwoord door Niels 26 February 2018, 15:40

Bekijk origineel

7 reacties

Meestal krijgt u wel een bevestiging van uw bestelling per mail dus een beetje zoeken in de oude mail zou inzage moeten geven.
Reputatie 7
Badge +7
Bedoel je je bestellingen bij de Consumentenbond @B.H. Slotman?

Staan deze "oudere" bestellingen niet in je online omgeving?
Ik bedoel inderdaad mijn bestellingen bij de Consumentenbond van meer dan een jaar geleden, die van het afgelopen jaar zie ik wel staan onder Mijn Bestellingen.
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor je reactie. Dit is een vraag voor onze klantenservice afdeling. Zou je me je postcode+huisnummer of lidnummer en telefoonnummer in een privébericht willen sturen, dan zorg ik dat er spoedig iemand contact met je opneemt.

Mocht je liever zelf willen bellen, dan kan dat van maandag tot en met vrijdag van 08:30 - 18:00 via telefoonnummer 070 445 45 45.

Ik hoor graag van je!
Monique, bedankt voor je advies, ik bel zelf wel even het opgegeven tlfnr.
Reputatie 6
Badge +6
@B.H. Slotman Bedankt voor je vraag! Ik lees dat je contact zoekt met een van de collega's van het Serviceteam, mooi! Ik heb in de tussentijd nog even wat navraag gedaan. Ik plaats het voor alle zekerheid in jouw topic, zodat andere lezers met een zelfde soort vraag ook direct geholpen zijn. :)

Het klopt inderdaad dat - in de huidige situatie- de 'mijn bestellingen' maar maximaal 12 maanden toont. De collega's van het Serviceteam kunnen je natuurlijk wel helpen met het uitdraaien van de bestellingen van langer dan een jaar geleden.

Ik heb jouw feedback/vraag doorgezet naar mijn collega die verantwoordelijk is voor de 'Mijn omgeving'. We zullen je feedback meenemen in de (door)ontwikkeling van 'Mijn omgeving!

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag.
Dank voor je reactie, ondertussen heb ik op mijn verzoek via het Serviceteam een uitdraai mogen ontvangen van de afgelopen 3 jaar.

Reageer