Goedendag, Weet iemand of er ook bepaalde rechten zijn die ik heb wanneer een reparatie niet fatsoenlijk is gebeurd. Waarmee ik bedoel dat ik iets laat repareren en uiteindelijk een kapot product terug krijg.
Alvast dankuwel
icon
Beste antwoord door E.T. Wiersum 6 February 2018, 14:38
Natuurlijk heb je rechten. Als je iets laat repareren , doe je dat niet om vervolgens een defect apparaat terug te krijgen. Wel is belangrijk of er wat met de reparateur tevoren is overeen gekomen en zoja , wat dat is. Als hij iets aanpakt ter reparatie en geen mitsen en maren noemt , mag je een gerepareerd item terug verwachten . Als hij aannemelijk maakt dat reparatie niet mogelijk bleek , dan zou ik ook niets willen betalen , tenzij er tevoren onderzoekskosten bedongen zijn als dat het geval zou zijn. Dit maakt maar weer eens duidelijk dat we als klant voorwaarden moeten afspreken en vragen naar de voorwaarden van een reparateur alvorens iets in reparatie te geven.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.