MySave account (telemarketing)

• 15 January 2015
  • 12 reacties
  • 235 Bekeken

Badge
Ik werd zojuist gebeld door 'mysave account'. Het begon met dat ze me wilden bedanken voor het meedoen aan een enquete over besparing. Dit was al een tijd geleden beweerden ze (ik kan het me niet herinneren). Eigenlijk voel je gelijk al aan dat er iets niet klopt maar toch ben ik met het gesprek doorgegaan. Ineens gaat het om naar dat je een mysave account aanmaakt waarmee je kortingen bij winkels kan krijgen wat je binnen 14 dagen kosteloos op kan zeggen en daarna betaal je eenmalig 95 euro.

Ik voel me behoorlijk stom dat ik er in ben getrapt. Na wat zoekwerk vind ik vergelijkbare berichten van anderen waarbij blijkt dat het lastig is om van deze lui af te komen. Ze hebben mijn rekeningnummer en een bandopname dat ik akkoord ga met de voorwaarden.

Ik kon dus wel binnen 14 dagen kosteloos afmelden, is herhaaldelijk gezegd, ook tijdens de bandopname en aangezien ik gelijk spijt had dat ik dit liet gebeuren heb ik al een e-mail verstuurd naar info@mysaveaccount.com dat ik me af wil melden en via de website een contactformulier ingevuld met de afmelding. Van die laatste kreeg ik wel een automatische bevestiging, inclusief de inhoud van mijn bericht dus ik heb wel bewijs dat ik de afmelding verstuurd heb. Ik heb de bevestigingsmail van mijn account nog niet ontvangen.

Kan ik nog meer doen? Hebben anderen hier ervaring mee, met op tijd op zeggen bij dit gebeuren? Ik vond wel ervaringen van mensen die niet op tijd waren en er dan niet meer van af komen, maar als je op tijd bent, gaat het dan wel goed?

12 reacties

Badge
Inmiddels heb ik een bevestiging van de afmelding ontvangen. Hopelijk ben ik er dus vanaf.

Geachte Mevrouw , Bedankt voor uw mail. Wij hebben uw afmelding in goede orde ontvangen en zullen dit voor uw in orde maken. Er zijn verder geen kosten aan verbonden en er zal dus ook geen incasso plaatsvinden. Mocht uw in de toekomst toch interesse krijgen in MySaveAccount, dan kunt uw ons altijd een email sturen of ons bellen op 085-7325699. Ik hoop uw hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Team MySaveAccount. WWW: www.mysaveaccount.com E-mail: info@mysaveaccount.com Tel: 085-7325699
Ik ben er ook ingestonken maar ik bestook ze sinds 11 april 2015 met diverse mails, 5 in totaal inmiddels.

Maar als je denkt dat je daar een reactie op krijgt dan vergeet het maar want ik zag vandaag, 27 april 2015, dat er € 49,95 zal worden afgeschreven.

Ik heb inmiddels maatregelen genomen.

In mijn optiek zijn het notoire oplichters die proberen om bij voorkeur oudere mederlanders geld afhandig te maken
Ook ik ben er in gestonken er wordt telkens 49.95 van mijn rekening afgeschreven door MKbusiness

met omschrijving grote prijzenpot en megaprices maar de bevestigde mail welke ik gevraagd heb nooit ontvangen dus afmelden lukt ook niet.

Zojuist weer gebeld door iets met beste kortingen bladiebla en we sturen u een mail met code daar staat alles in...ben bang gewoon weer voor joker te staan want wederom niet de beloofde mail binnen gekregen dit zal om 29.95 gaan en is ook afmelden binnen 14 dgn maar zonder mail met daarin de bevestiging te ontvangen is toch niet rechtsgeldig? mensen kijk aub uit want, het gaat zo losjes en vriendelijk maar, je bent zwaar de pineut!
Ik ben ook gebeld met zelfde verhaal maar dan door Mega prices met het verhaal dat ik zou hebben meegedaan aan een enquete en dat ik voor 49,50 voor 5 maanden mee mocht doen in een loterij. Ze zou mij een bevestigingsmail sturen en dan kon je binnen 7 dagen ook nog annuleren ( dit was dus een bedenktijd) en u brgrijpt het alm deze mail is nooit gekomen, dus af melden kan niet, Ik heb haar naam gevraagd,dit is Amy Bos, maar dit zal uiteraard verzonnen zijn.Hun website is www.megaprices.eu zei ze, maar dit bestaat helemaal niet. Ik heb de bank, politie op de hoogte gesteld, maar ik heb van meerdere gedupeerde op internet gelezen dat MKBusiness incassobureau deze bedragen gewoon gaat incasseren bij mensen. Dus ze geven dus ook gewoon opdracht aan een incassobureau om de bedragen te incasseren, zonder dat er een bevestiging van de afspraak is verstuurd

Ik hoor graag of er meer gedupeerde zijn en wat ik nog meer kan doen.
wie kan mij helpen, ik ben eergisteren gebeld door beneluxoutlet.

ik heb vanavond geprobeerd om het op te zeggen maar dat lukt niet.

het formulier wat ze mee sturen kan ik niet invullen wat moet ik nou doen.

Is er een mail adres waar ik mij kan afmelden voor hun diensten.

ik hoop wat te horen van iemand.

alvast bedankt miranda
Na de afmelding ben je er niet vanaf. Ze kunnen gewoon af blijven schrijven.

Incasso blokkeren. Ze sturen de bevestigingsmail niet zodat je niet kunt annuleren.

085-7325694 (de grote prijzen pot / mega prices/my save

email adressen bestaan niet

ben hier al weken mee bezig.
ik heb hetzelfde probleem met Fresh fit Vita Holland. Ik heb me afgemeld maar dit schijnt niet uit te maken. Hun website bestaat niet. Op internet staan talloze klachten van mensen waarvan geld is afgeschreven, met hoge incasso kosten erbij. Hoe kom ik van dit soort lui af??
Wat je als eerste kunt doen is het bedrag storneren dat wil zeggen terug boeken en vervolgens bij de bank waar je je betaalrekening hebt lopen vragen om een selectieve blokkering zodat in de toekomst dit niet weer gebeurd.

Ik hoop dat je geen overeenkomst hebt ondertekent want dan zijn de problemen groter.

Ga dan in dat geval langs bij het juridisch loket.

Ik hoop voor je dat je geleerd hebt niet op telefonische aanbiedingen in te gaan.

Groetjes van Elibert64
Badge
ik heb hetzelfde probleem met Fresh fit Vita Holland. Ik heb me afgemeld maar dit schijnt niet uit te maken. Hun website bestaat niet. Op internet staan talloze klachten van mensen waarvan geld is afgeschreven, met hoge incasso kosten erbij. Hoe kom ik van dit soort lui af?? Geplaatst door JRJasmina41 op Mrt 14, 2017.
De website is uit de lucht maar met Google Cache is de volgende informatie nog te achterhalen. De emailadressen werken mogelijk niet meer aangezien de websites ook niet werken (maar dat is geen garantie dat het niet werkt) maar wellicht kan je nog niets met de telefoonnummers en het adres? Hoe kan ik een abonnement opzeggen? Dat kan eenvoudig door te bellen naar 070 217 13 00 of te mailen naar cs@ffvitaholland.com. Contact informatie FRESH FIT VITA HOLLAND POSTBUS 8256 3009 AG ROTTERDAM +31-704483147 Mail: cs@ffvholland.eu
Wat meer zoden aan de dijk zet is een selectieve blokkade op het rekeningnummer, vraag eens bij de bank waar je je betaalrekening hebt.

En als dit kan dan heb je van die lui geen last meer en vooral niet meer ingaan op wat voor kortingsaanbod zij dan naar jou toe doen want ik zeg altijd maar: de grootste korting die je kunt krijgen is door een overbodig artikel niet te kopen
Elibert64, wat betreft het tekenen van een overeenkomst, het was een telefonisch gesprek maar ik heb wel via email een mandaat van hen ontvangen wat gelijk zou staan aan een getekende overeenkomst. Ik heb inmiddels zowel telefonisch als via email laten weten dat ik geen zendingen wil ontvangen, ik heb van hen een email ontvangen waarin staat "bij deze bevestigen wij dat u in de toekomst geen nieuwe zendingen zult ontvangen". Echter geen woord over het annuleren van de oorspronkelijke zending. De telefoniste heeft me gezegd dat de zending geannuleerd is en dat ik geen incassokosten tegemoet zal zien. Ik hoop maar dat dit waar is want internet staat vol klachten over dit bedrijf van mensen die hebben afgemeld en toch zendingen ontvingen, met bijbehorende incassokosten. Dank je voor je advies, ik zal zeker naar het juridisch loket gaan als ze niet ophouden, ik werd net nog door ze gebeld terwijl ik dit schrijf dus ze zijn wel vasthoudend.
hallo jrjasmina41, dit had ik verwacht en heb je al contact gehad met je bank waar je een betaalrekening hebt lopen want je kunt ook daar een selectieve blokkade laten instellen.

Dit heb ik ook gedaan enige tijd geleden en tot op dit moment zijn er geen automatische afschrijvingen meer geweest van MySaveAccount.

Maar wat ik vooral wil zeggen doe vooral geen toezeggingen op wat voor manier dan ook want van ophouden hebben zij nog nooit gehoord

Reageer