Vraag

Niet gebeld kunnen worden: Ziggo versus kpn

  • 13 October 2021
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

vrienden hebben een probleem dat ze ons niet kunnen bellen. wij zijn naar de kpn gegaan met tv,internet en telefoon. het nummer hebben we meegenomen naar de nieuwe provider kpn dus. het nummer is een ziggo nummer.  nu kunnen deze vrienden ons niet bereiken want het nummer bestaat zogenaamd niet. terwijl ik wel naar hun kan bellen, en anderen kunnen mij ook gewoon bellen. nu schijnt het probleem vaker voor te komen tussen kpn en ziggo. wat kunnen wij doen nog verder. kpn geeft aan dat er een ticket gemaakt is voor de td. 


5 reacties

Dat moeten Ziggo en KPN oplossen, daar kun je zelf niets aan doen anders dan het melden.

ok, moet het dan ongeveer ruim een maand duen? 

Blijkbaar weet de ziggo telefoon centrale niet dat u naar kpn bent verhuist.
Die maakt nog steeds contact met uw oude telefoon provider.

Als uw nummer correct is geporteerd kun je dat hier zien.
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/telefoonnummers/nummers-doorzoeken
 

ok, moet het dan ongeveer ruim een maand duen? 

Nadat u het gemeld heeft? Nee, dat vind ik heel lang.

Vraag uw vrienden die een Ziggo telefoonlijn hebben, eens een ticket aan te maken bij Ziggo.
 

Reageer