Onbereikbaarheid Klantenservice regionale dagblad

• 31 August 2021
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Al ruim een week probeer ik het abonnement van mijn regionale dagblad “IJmuider Courant” te wijzigen, omdat mijn contractperiode in oktober afloopt. Hiervoor dien je 088-8241111 te bellen.

Je krijgt dan, al voor het keuzemenu, te horen dat het erg druk is en of je later wilt terugbellen. Ga je toch door dan hoor je dat bij jou keuze meer dan tien wachtenden zijn….. 

Ik heb dit op diverse tijdsstippen geprobeerd, maar of je nu ‘s morgens vroeg of midden op de dag of tegen vijf uur belt, het is altijd druk en er zijn altijd minstens 10 wachtenden…..

Een week geleden een mail gestuurd…….ook nog geen enkele reactie.

Toen de redactie van mijn krant gebeld…..telefoon werd niet opgenomen (2 pogingen gedaan, 's morgens om 9:30 uur)

Ik heb een contract voor 3 jaar en wil dat graag weer verlengen, maar op deze manier ga ik er natuurlijk nog wel even over nadenken……

1. de Ruyter *

*[persoonsgegevens verwijderd door beheerder in verband met privacy gevoeligheid]

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Maar waarom ga je bellen dan? Verlenging zal toch zeker ook wel via je account kunnen? Of zet je mobiel op de speaker en ga tijdens het wachten door met je andere bezigheden.

Het kan ook via contactformulier https://mijn.ijmuidercourant.nl/contact/

Op de site staat: 

Door drukte zijn onze telefonische en e-mail wachttijden langer dan u van ons gewend bent. We raden u aan om uw melding online door te geven of via WhatsApp op nummer 025 - 120 76 40

Bedankt voor je tip, ik ga dat zeker doen.

Blijft natuurlijk het feit dat de bereikbaarheid via de telefoon zeer slecht is.

Reageer