Consumentenbond.nl

Onbereikbare KPN klantenservice

• 4 september 2019
  • 9 reacties
  • 332 Bekeken

Sinds 3 dagen probeerde ik kpn telefoonisch te bereiken, tevergeefs. Eergisterenochtend was de wachttijd tussen de 3 & 5 min., gisterenmiddag was het hetzelfde !!... en vanochtend 4 sept 2019, was de wachttijd tussen de 5 & 8 minuten !!!

Vroeger zat ik bij Telfort waar zulke problemen NIET bestonden. Later slikte kpn die Telfort. Ik wil weten of dit de gebruikelijke manier waarmee kpn met haar klanten omgaat ?

9 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Beste @S. A. S. , allereerst welkom bij de Community! Wat vervelend dat de klantenservice van KPN slecht bereikbaar is. Je kunt deze klacht het beste plaatsen op https://www.klachtenkompas.nl/ waar deze beantwoord kan worden door KPN zelf. Hopelijk kunnen zij jouw klacht in behandeling nemen.

Succes!
Kon u ze niet bereiken of heeft u geen zin 5min te wachten?
Beste @Sophie , net probeerde ik mijn klacht bij die klachtenkompas.nl pagina te plaatsen... ook tevergeefs ! Het 'Volgende stap' knoptje werkt niet !!! Het was licht blauw geworden en geeft de volgende pagina niet.
Oplossing ?
Reputatie 3
Badge +5
Beste @Sophie , net probeerde ik mijn klacht bij die klachtenkompas.nl pagina te plaatsen... ook tevergeefs ! Het 'Volgende stap' knoptje werkt niet !!! Het was licht blauw geworden en geeft de volgende pagina niet.
Oplossing ?

De 'Volgende stap' knop werkt pas wanneer alle velden op de pagina zijn ingevuld. Kan het zijn dat er een veld niet was ingevuld?

Als alle velden zijn ingevuld en de knop mocht nog steeds niet werken, dan ga ik kijken of er misschien iets verkeerd gaat aan de achterkant van de website.

De 'Volgende stap' knop werkt pas wanneer alle velden op de pagina zijn ingevuld. Kan het zijn dat er een veld niet was ingevuld?

Als alle velden zijn ingevuld en de knop mocht nog steeds niet werken, dan ga ik kijken of er misschien iets verkeerd gaat aan de achterkant van de website.

Alle velden waren ingevuld...
Reputatie 7
Bij KPN (belasting, gemeente, ziekenhuis, huisarts, tandarts, scholen, banken, koeriers enzovoort enzovoort ) duurt het altijd lang, kwestie van geduld.
Er zijn andere manieren om contact te krijgen , denk aan twitter, facebook, forum, whatsapp (?). Mijn ervaring is dat dat vaak beter werkt.
Bij KPN (belasting, gemeente, ziekenhuis, huisarts, tandarts, scholen, banken, koeriers enzovoort enzovoort ) duurt het altijd lang, kwestie van geduld.

Bedankt voor de tip. Vroeger zat ik bij Telfort waar zulke probleem NIET bestond.
Enige verklaring????
Reputatie 7
Geen echte verklaring te bedenken, klantvriendelijkheid bestaat tegenwoordig uit ellenlange keuzemenu's.

Reageer