Consumentenbond.nl

Ongevraagde Aanbiedingen met logo's

• 24 februari 2020
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Vrij snel achter elkaar heb ik mails ontvangen met aanbiedingen van artikelen. Niet echt bijzonder, gewoon reclame. Maar de eerste keer verbaasde ik me erover dat het leek alsof de aanbieding van Kieskeurig kwam.  Nu is de aanbieding van AEG (mag je aannemen) maar groot in beeld het logo van de Consumentenbond. Men zou kunnen denken, het ene komt van Kieskeuriog het andere van de Consumentenbond, is dat geen misleiding.

1401-2001-aeg-fx9-30-dagen-banner-477x278-nl.jpg

AEG FX9 30 DAGEN OP PROEF!

Met de AEG FX9 | Ultimate stofzuigers hebben we kracht en prestaties van een traditionele stofzuiger samengebracht met de eenvoud van een snoerloze stofzuiger. Daarmee houd je je huis schoon met één enkele lading.

Probeer de AEG FX9 stofzuiger nu 30 dagen op proef. Wacht niet te lang want deze actie loopt van 15 februari t/m 15 maart 2020.

Bekijk de actie

remote1.jpg

Beste uit de test februari 2020

Onze producten winnen regelmatig awards voor hun moderne design en innovatieve toepassingen. Zo hebben onze AEG inductie kookplaten in februari het predicaat 'Beste uit de test' ontvangen van de Consumentenbond. Het gaat om de volgende modellen:

IKE64450XB
IKE6445SFB
IKB64301FB
IKB6430SFB
IKB64301XB

1 reactie

Badge +8

Hi @L.J.F. de Ruiter, dank voor de melding! Kun je een privéberichtje naar mij sturen met daarin de afzender van deze mail?

Reageer