Ongevraagde briefpakketjes zonder afzender of factuur

• 29 September 2021
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Wij hebben tot twee keer toe een briefpakketje in de bus gekregen waarop alleen een onbekende postbus in Brussel staat. De inhoud is een middel om schroefdraad te maken. Het hele adres inclusief voornaam en telefoonnummer staat op de verpakking. Er zit geen brief of factuur bij.

Kent iemand dit? Natuurlijk hoef ik niet te betalen, maar ik vind het niet prettig dat dit gebeurt.

5 reacties

Dus u krijgt een brief pakketje bestemd voor iemand met een Postbus in Brussel in uw brievenbus en u heeft geen idee wie dat doet of waar het vandaan komt. Heb ik het zo goed begrepen?

Nee, de bestemming is ons adres. De afzender is een postbusadres 9805 in Brucargo. 

Maar inderdaad: verder geen idee.

Retour afzender met geadresseerde onbekend op dit adres erop.

Badge +5

Hi @Ed van Leeuwen en welkom op de Community! Vervelend te lezen dat je ongewenste pakketten hebt ontvangen. Misschien heb je hier nog iets aan?

Nee, ik heb geen enkele informatie over het bedrijf, dus kan geen bericht sturen. En ik ga het pakket ook niet zomaar terugsturen, zelfs niet met adres onbekend, omdat ik de partij niet wijzer wil maken dan ze zijn.

Reageer