Ongewenste aanbiedingen in mijn in box

• 13 March 2018
  • 4 reacties
  • 830 Bekeken

Van sg.bespaarplaneet.com krijg ik allerlei aanbiedingen. Ik heb waarschijnlijk eens op een link geklikt en hoe stom kun je zijn, Afmelden hiervoor lukt niet want na de zoveelste poging ontvang ik van D-Global Solutions het bericht: email is niet gevallen en berichten blijven volgen. Ik heb geprobeerd deze afzender als spam te markeren, maar toch komen de berichten steeds binnen. Een direct bericht sturen (info@sg.bespaarplaneet.com) werkt niet, want er komt totaal geen reactie.

Ik ben er helemaal klaar mee en wil er van af. Hoe pak ik dat het beste aan?

4 reacties

Als niets helpt, verhuis naar een nieuw mail adres.
Reputatie 7
Badge +7
Wellicht zou het kunnen lonen om een melding te maken bij de ACM?

Zie hiervoor deze pagina. Mochten er veel meldingen over deze verzender binnen komen, dan heb je kans dat dit door de ACM wordt opgepakt.
Reputatie 5
Badge +5
Workaround: maak een regel in je mailprogramma aan die alles van *@*bespaarplaneet.com direct verwijderd.
Je bent waarschijnlijk akkoord gegaan met de voorwaarde dat ze je maximaal 2 mails per dag mogen sturen. Als ik zoiets zie op een website haak ik direct af of ik open een nieuw email account voor een dergelijke site zodat ik die ook weer kan sluiten.

Inderdaad regels instellen in je email client of bij Google en Microsoft (webmail) consequent markeren als ongewenst / spam. Want ze geven je op de site geen mogelijkheid te reageren en het moederbedrijf communiceert in het Italiaans.

Reageer