Online kopen: hoe controleer jij de betrouwbaarheid van webwinkels?

• 5 November 2014
  • 2 reacties
  • 573 Bekeken

Voor 16:00 besteld en morgen in huis?? Dacht het niet..ik wacht nu al 6 dagen op mijn Hugo Boss Bottled 100 ml..kreeg netjes mijn orderbevestiging na het plaatsen van mijn order..maar moet de link om mijn pakketje te volgen nog ontvangen..wordt niet gereageerd op mail..en telefonisch niet bereikbaar..site ziet er netjes uit en sommige geurtjes zijn goed geprijsd..maar trap er niet in..je wordt gewoon belazerd..erg jammer :-(

Zomaar een ervaring bij het bestellen bij een webwinkel. De feestdagen komen er aan, dus grote kans dat webshops gaan stunten met gratis bezorgen en andere acties. Maar hoe voorkom je een vervelende ervaring zoals het voorbeeld hierboven? Kijk jij bijvoorbeeld eerst naar keurmerken of naar de verschillende betaalmogelijkheden? Ik ben benieuwd naar jouw tips en ervaringen! Over eventuele ervaringen met specifieke webshops kan je ook zelf een discussie starten.

2 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoop niet dat je in plaats van bij een webshop, bij een nepshop besteld hebt...! Hier een lijst met eerder gerapporteerde nepshops.

En hier handige tips die ervoor zorgen dat je nooit in een nepshop tuint.

Succes!
Ik had met veel moeite uitgezocht welke koelkast ik wilde hebben, besteld bij veiligkopen nu , en krijg ik zomaar een opvolger,. exact hetzelfde zegt hij ook nog.

annuleren en verder zoeken waar die wel te koop is.

Het gaat om Bosch KGE 39 AI 40 die ze willen vervangen door Bosch KGE 39 MI 4,

Die laatste kan ik niet vinden in de test, dus daar kan ik dan toch niets mee, omdat ik iemand ben die graag het beste doet voor het milieu.

Reageer