Consumentenbond.nl
Vraag

Onterechte vermelding Plusbedrijf.com

• 6 juni 2020
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik werd gebeld over de verkoop van stoelen. Ik kom tot de ontdekking dat ik op plusbedrijf.com sta, met volledig adres en tel.nr. Ik zou allerlei soorten stoelen verkopen. Foto's staan erbij. Dat is volstrekt onjuist, heb ook nooit stoelen verkocht en heb mij nooit bij plusbedrijf aangemeld. Ik kende die website niet eens. Zijn er meer mensen die dit is overkomen? Hoe kom ik daarvan af. Heb al een klacht verstuurd, maar betwijfel of dat werkt bij dat soort internetcriminelen.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Beste @Gerrit250 ik heb geen ervaring met dit bedrijf gehad maar als je "plusbedrijf verwijderen" toetst in Google kom je meer klachten van anderen tegen over dit bedrijf. In 2019 was het al behandeld in Kassa. Misschien kan je daar meer indo vinden?

Reputatie 1
Badge +1

Jan, bedankt. Ik heb dat bij kassa ook bekeken. Maar het topic is daar gesloten. Die website wordt gehost door  Worldstream in Naaldwijk. Heb daar een mail gestuurd en al reactie terug. Dat plusbedrijf komt uit Duitsland. Ik ga die Poolse? dame een “nette””mail schrijven. Heb met de Duitse taal geen probleem.

.

Reputatie 5
Badge +4

Heb je het via dit formulier geprobeerd? https://plusbedrijf.com/#privacybeleid

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb contact gehad met de host Worldstream. Heb nu de volgende mail aan de webeigenaar in Duitsland geschreven:

Liebe Frau Ola Kubinska,