Ik heb veel moeite met de beloftes die post.nl maakt .
Van de 5 keer dat ik bezorgd krijg of laat bezorgen komt het 3 keer niet op de afgesproken dag aan .
Dat gebuurd wel eens … ( dat wel op tijd geleverd word !!! ?? viel ik in ) meld men toen ik klaagde .
Men streeft er na om het wel binnen 24 uur te leveren . Wel met de nadruk op streef .. Want inderdaad .. met red dat gewoon meestal niet . Aan de telefoon was men dus verassend eerlijk !
Als men gewoon eens begon eerlijk te zijn over de juiste leveringstijd stip .
We zijn al eens 4 dagen aan een gesloten thuis geweest .. 3 dagen lang .. “Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt “ Groote drukte …. Bezorger die blij was er binnen kort mee te stopen melde .. Was gewoon veel te rustig en kon het niet uit. Vervolgens zit ik rest van de dagen met een te volle auto en moet wat achter laten ..
Waar post.nl destijds zich voor al druk over maakte was de zwijgplicht van hun (ex) werknemer ! Dat wij 3 dagen voor jan met de korte achternaam zaten te wachten ? Terwijl men in de ochtend al wist .. die krijgt het niet . Maar wel bericht stuurde de bezorger is onder weg ?
Daar werd geen woord aan vuilgemaakt .. !! Wacht nog op een verklaring … al x aantal jaren !
Als het ook maar even kan kies ik voor een ander pakketdienst .
Bol.com ging er eens achter aan en kreeg het als nog later in de avond .
Het MOET niet altijd binnen 24 uur binnen zijn !
Maar het wel beloven terwijl men al weet dat meestal niet lukt ?
Is dat niet misleidend ?
Beste antwoord door L.J.F. de Ruiter
Bekijk origineel