Ontvang jij je pakketjes op tijd?

• 6 December 2016
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Heel wat mensen hadden dikke pech op Sinterklaasavond: PostNL kon door een computerstoring de verwerking van zo’n 500.000 pakketjes niet aan, waardoor veel mensen hun cadeautjes niet op tijd in huis hadden.

Gelukkig is zo’n storing een uitzondering en lag dat niet aan de webwinkel, maar aan de postbezorging. De webwinkels bezorgen over het algemeen op tijd!

Lees in het gratis artikel uit de Geldgids hoe wij de bezorgtijd bij verschillende webwinkels op de proef stelden. Onze conclusie: cadeautjes voor de feestdagen kun je gerust online bestellen, maar hoe dichter je op Sinterklaas of Kerst bestelt, hoe groter de kans op pech.

Ons onderzoek was een steekproef. Jij hebt misschien een hele andere ervaring. Laat ons weten of de webwinkels bij wie jij bestelt, zich netjes houden aan de bezorgtijd. Plaats je reactie hieronder!

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Ik heb, in de maand november en deze maand , tot nu toe geen vervelende ervaringen. Dit geld voor zowel de leveranciers als de bezorgers zoals Post.NL DPD, DHL en anderen

Wel heb ik alles redelijk op tijd besteld Minstens een week (7 werkdagen) voordat ik het nodig had en ik heb de laatste tijd toch redelijk veel , voor mijn doen, op internet besteld. Zo ongeveer 25 diverse bestellingen.

Ook geen klachten wat betreft de betalingen (IDEAL). Ook de verpakkingen en inhoud waren allemaal goed

Dus geen klagen.
Het ligt niet altijd aan de webwinkel. Vorige week zou er een pakketje afgeleverd worden volgens de track en trace. 's Avonds om half acht stond er ineens dat door overmacht het pakket niet afgeleverd was. De volgende dag aan de chauffeur gevraagd wat er was. Het antwoord was, dat het de dag ervoor 20.00 uur was geworden. Dit was DPD.

Reageer