Onveilige traphekjes Jeweret

• 9 October 2016
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik vind het een grof schandaal dat handelsmaatschappij JEWE/RET, na enkele maande rust, opnieuw de onveilige traphekjes in de handel brengt. Dat z'n groot bedrijf een "miskoop" over de rug van de consument probeert te slijten, begrijp ik niet. Dit zijn praktijken welke niet passen bij het bedrijf JEWE. De oude eigenaar de heer Willemstein draait zich in z'n graf om als hij dit hoort.

Ik hoop dat de warenwet zal ingrijpen.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Geachte heer of mevrouw Bruens,

Als het waar is dat de gevaarlijke traphekjes van Jeweret, de Emma en de Laura (zie het Nieuwsbericht hierover), weer in de winkel te koop zijn, dan zullen we direct actie ondernemen en hierin niet alleen de verantwoordelijkheid van de fabrikant, maar ook die van de verkopende winkel meenemen.

Daarom is het heel belangrijk om te weten waar deze hekjes te koop zouden zijn. We gaan dan zelf zo snel mogelijk de winkel in om dit te checken, en gaan als het waar is direct verder aan de slag.

Ik ben direct op internet gaan checken, maar ik heb in geen enkele van de online-winkels waar eerder de gevaarlijke Emma en Laura-hekjes te koop waren, deze modellen aangetroffen. Wel de Jeweret Lucas, maar bij dat traphekje hebben we in onze test geen ernstige tekortkomingen ontdekt.

Het zou heel fijn zijn als u zo spoedig mogelijk zou kunnen doorgeven in welke winkel(s) de Laura en/of de Emma weer te koop zijn.

Ik vind het een grof schandaal dat handelsmaatschappij JEWE/RET, na enkele maande rust, opnieuw de onveilige traphekjes in de handel brengt. Dat z'n groot bedrijf een "miskoop" over de rug van de consument probeert te slijten, begrijp ik niet. Dit zijn praktijken welke niet passen bij het bedrijf JEWE. De oude eigenaar de heer Willemstein draait zich in z'n graf om als hij dit hoort.

Ik hoop dat de warenwet zal ingrijpen.

Geplaatst door J.W. Bruens op Okt 9, 2016.

Reageer