Opzeggen abonnement Basic-Fit en account Bol.com moeilijk bij overlijden

  • 13 December 2021
  • 0 reacties
  • 79 Bekeken

Onze zoon van 40 jaar is eind oktober helaas aan een ongeneselijke ziekte overleden. Als vader en executeur ga ik zijn diverse accounts en lidmaatschappen opzeggen. De meeste bedrijven hebben het keurig geregeld. Je stuurt, via de website, een bericht en een kopie van het uittreksel uit een overlijdensakte en het is binnen de kortste keren geregeld. Je krijg je netjes een bericht (de meeste met condoleance) zoals het hoort. Hoe anders is het bij het bij het lidmaatschap van Basic-Fit en zijn account bij Bol.com. Beiden worden onmogelijk gemaakt tenzij je er vele uren instopt en er zo diep in de materie duikt dat je uiteindelijk toch contact krijgt. Mijn advies is alvorens een lidmaatschap of account aan te maken bij bedrijven, eerst nagaan of opzeggen (ook bij overlijden) op een normale manier mogelijk is.


0 reacties

Geen reactie

Reageer