Order cancelled but money never received

• 5 November 2015
  • 0 reacties
  • 87 Bekeken

[Het onderstaande bericht is door de beheerders aangepast. Het gebruik van een andere taal dan het Nederlands is in strijd met onze websitevoorwaarden. Onderstaande tekst is vertaald met Google Translate. De beheerders]

Goede middag, Ik heb een probleem met een bedrijf, Cool Blue, en ik weet niet of je me kan helpen. Na bestelde een "beamer" op hun website in het begin september moest ik buiten de orde omdat het product die niet langer beschikbaar is, en het bedrijf heeft me verzekerd dat ik terugbetaling zal in de komende 5 werkdagen. Maar ik had nooit mijn geld terug ontvangen. Het lijkt erop dat Cool Blue een fout heeft gemaakt en had de verkeerde persoon en de verkeerde bankrekening teruggestort. Ondanks mijn verschillende e-mails en mijn verschillende telefoontjes voor de laatste twee maanden zijn steeds niet in staat om Explained me waarom theyhave maakte deze fout en wanneer ik wil worden terugbetaald. Het enige antwoord dat ik kon krijgen van hen is 'werken we op het ... " Nu is het al bijna drie maanden heb ik achter hen aan mijn 799 Euro Restitutie op mijn bankrekening zoals het hoort had een tijdje geleden gedaan en ik voel me hulpeloos. Is er een manier voor u om me te helpen om eruit te komen van deze kwestie? Ik kan sturen u alle e-mails te wisselen die ik had met hen. Bij voorbaat dank, vriendelijke groet. Antoine Avril

Good afternoon,

I have some issue with a company, Coolblue, and I dont know if you can help me. After having ordered a "beamer" on their website in the begining of september I had to cancelled the order because the product was no longer available, and the company has guaranteed me that I will be refund in the next 5 working days.

However I never had received my money back. It seems that Coolblue has made a mistake and had refunded the wrong person and the wrong bank account. Despite my several emails and my several phone calls for the last two months they are still not able to explained me why they have made this mistake and when I will be refunded. The only answer i could get from them is "we are working on it ..."

Now it s been almost three months that I am chasing them to get my 799 Euro refunds on my bank account as it should had been done a while ago and I feel helpless. Is there any way for you to help me to get out of this issue ? I can send you all the emails exchange I had with them.

Thanks in advance,

best regards.

Antoine Avril

0 reacties

Geen reactie

Reageer