Postnl 'Niet-thuis voorkeur'

Ze hebben wat nieuws bij PostNL
Je mag nu vooraf kiezen waar ze jouw pakje droppen als je er niet bent.

Erg jammer dat je niet aan kunt geven, welke buren het pakje aan mogen nemen.
In de voorwaarden: “ Voor het gebruik van de afgesproken plek. Hiermee bevestig jij dat PostNL niet aansprakelijk is bij schade, verlies of diefstal.”
Ook de voorkeur voor het PostNL punt kun je niet kiezen.

Half werk, POSTNL

10 reacties

Het glas mag dan halfleeg zijn, het is ook half vol. Ik vind het wel een stap in de goede richting.

PostNL gaat weer een stapje verder met de digitale chaos.
Per 1 juli 2022 gooien ze ook geen briefje meer door de bus, als je er niet bent.

Je bent verplicht, digitaal bereikbaar te zijn.

Per 1 juli 2022 gooien ze ook geen briefje meer door de bus, als je er niet bent.

'We' zijn dertig jaar digitaal bereikbaar. Ik denk dat we wel weer een boomer-bingo-kaart vol hebben.

Reputatie 7
Badge +5

ach, de eerste TV/Auto/Mobiel was ook een “drama”, de geschiedenis herhaalt zich. ik ben voor 100% digitaal!

Reputatie 5
Badge +6

Problemen kan met je PostNL natuurlijk nooit oplossen, die is nooit geen partij, De verantwoordelijke partij is de leverancier van jou bestelling!!

Zij hebben een contract met PostNL en dat moet je accepteren als je geleverd/bezord wil krijgen.

Als ik bij een webshop bestel, vraag of zoek ik altijd wie de bezorger is.

Dan laat ik ook duidelijk weten dat ik die bezorgdienst niet wil en annuleer mijn bestelling, met opgaaf van redenen, ook waarom ik deze niet (meer) wil.

Als je dat niet doet verandert er voor de leverancier niets, een klant meer of minder?

Het is jouw leverancier die bepaalt met een (jaar)contract aan wie de bezorging wordt gegund.

Voorbeeld: het eerste merk Nespr………. met  koffiecupjes langer dan

20 jaar klant (€1200p/j ) , veel bekende problemen met leveren; jammer kunnen niets voor doen!!

Toen was er nog monopolie van de cupjes maar dat is jaren terug verloren.

Nu inmiddels, met allerlei alternatieve merken net zo lekker!

Werd 2weken gebeld met de vraag dat ik al zolang niet meer besteld had👹

ik weet zeker dat toen aan de andere kant van lijn, de stoom uit de Hoorn kwam.

Ik heb dat meisje nog een prettige dag gewenst en gevraagd of zij even de klanten historie kon nakijken, vreemd ik hoorde niets meer terug😂.

conclusie: leverancier valt af door hun keuze van de bezorgdienst, ik bepaal wie mij levert en bezorgd.

(dit kan alleen natuurlijk als je niet afhankelijk bent van een leverancier)

Momenteel is DHL de slechtste.
Pakje tegen de deur zetten, 1x bellen en hard weg rennen.

Reputatie 7
Badge +6

In onze ervaringen speelt de persoon van de bezorger de grootste rol en niet de bezorgdienst . En dat gaat momenteel redelijk goed hier . 

Reputatie 7
Badge +7

Bij ons komt dagelijks dezelfde bezorger van PostNL. Hij komt dikwijls aanbellen bij ons om een pakketje aan te nemen van onze buren. Hij jakkert maar af, soms mompelt hij dat hij die dag 251 pakketjes moet bezorgen. We hebben hem toen eens een grote fles drank uit Frankrijk gegeven. Je ziet hem dan een ander mens worden ervan. Als we niet willen dat ze bij de buren afgeven kiezen we gewoon voor een PostNL-punt in de buurt. Er wordt veel gekoekeloerd, sommige mensen hebben er een dagtaak aan om als eerste de nieuwtjes te weten om die dan door te vertellen. Daar hebben we zo'n hekel aan. Dan liever de pakketjes bij een PostNL punt.

Reputatie 7
Badge +6

Ik wordt ook een ander mens van een grote fles drank 🙄😁. Maar inderdaad is dit best een goed idee en kan zichzelf dubbel en dwars terugverdienen denk ik . 

Hier hetzelfde.
De vaste bezorgers van postnl zijn wel oké op dit moment.
Heb je een invaller, gaat het mis.
Bij DHL is er blijkbaar geen vaste bezorger, er kunnen ook zomaar 3 verschillende op 1 dag komen.

Reageer