product niet ontvangen. maar webshop zegt van wel

• 24 februari 2021
  • 0 reacties
  • 31 Bekeken

Badge

Ik heb vorig jaar begin augustus via DesignPro een trainingspak besteld en gekozen voor achteraf betalen via Klarna. Op 30 augustus krijg ik via de mail een melding dat het product is afgeleverd maar heb zelf niks ontvangen. Zelfde dag nog een mail gestuurd over hoe het zit maar krijg een automatisch antwoord dat de levering nog onderweg zou kunnen zijn en dat ik geduld moet hebben. Ik geef in een nieuwe mail aan waarom ik dan een afleverbevestiging krijg waarop ik precies dezelfde antwoord terug krijg als in me eerste ontvangen mail. Na een paar weken nog steeds niks te hebben ontvangen(ondertussen wel elke keer gemaild waar mijn bestelling blijft en telkens hetzelfde antwoord terug) heb ik klarna op de hoogte gebracht over de kwestie. Na een onderzoek van klarna komen ze nu met het volgende: webshop heeft via DHL een afleverbevestiging en dus is het product in hun ogen afgeleverd en dus dien ik de openstaande rekening te betalen. Ik geef hierop aan dat ik niet ga betalen voor iets dat ik niet heb ontvangen. Blijkbaar is het onderzoek dat Klarna doet alleen het vragen naar een afleverbewijs via track en trace. Heb daarna met DHL contact opgenomen hoe het zit met het pakket maar die geven aan dat verzender contact moet opnemen als er een onderzoek gestart moet worden. Dit weer neergelegd bij webshop en je raad het al, weer een automatisch antwoord die ik al tig keer heb gekregen. Klarna blijft nu dreigen na verhogingen met de deurwaarder maar ben niet van plan te betalen.na wat onderzoek kom ik erachter dat het bedrijf al talloze klachten heeft. Ik vind het dan ook een schande dat een bedrijf als klarna hiermee in zee gaat. Hebben meer mensen zulke zaken meegemaakt en hoe is dat afgelopen.

Hieronder de klachten over het bedrijf

https://nl-be.trustpilot.com/review/designpro.be?page=3

0 reacties

Geen reactie

Reageer