Consumentenbond.nl
Vraag

Rekening van bol.com over niet geleverd product

• Nieuwe deelnemer
  • 2 reacties
Vandaag voor de 5e keer gebeld met bol.com over een rekening voor een niet geleverd boek. De bestelling was geannuleerd door bol omdat deze was verdwenen in de Bermudadriehoed van Post.nl. Sindsdien krijg ik herinneringen en aanmaningen. Na ieder telefoontje verzekerd bol dat het nu toch echt geregeld wordt. Tot dusver zonder resultaat. Doorverbinden met een leidinggevende kan niet, doorverbinden met degene die het dossier beheert kan niet. Zelf contact opnemen met degene die het dossier beheert kan niet. De dossierbeheerder zou terugbellen; is ook nog niet gebeurd.
Niets kan en er gebeurd ook niets, alleen mijn frustratie groeit en de rekening wordt steeds hoger. Vandaag probeer ik het met een officiele brief maar ik verwacht er niet veel van. Ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen .... Heeft iemand nog een idee?

12 reacties

Reputatie 7
Ik begrijp dat je een bericht van BOL hebt dat ze de order geannuleerd hebben. De rest doet er dan toch verder niet meer toe?
Badge +5
Klachtenkompas.
Ik zou het daar neer zetten.

Je kan ook 070 - 445 45 45 (Consumentenbond) bellen. Hun zullen je ook wel handige tips geven.
Ik krijg steeds aanmaningen en de kosten lopen op, ik word hier heel onrustig van ook al weet ik dat ze me niets kunnen maken.
Reputatie 7
Mar61 schreef:

Ik krijg steeds aanmaningen en de kosten lopen op, ik word hier heel onrustig van ook al weet ik dat ze me niets kunnen maken.

Ze hebben de order gecanceld dus ze willen je ook "niets maken". Volgens mij heeft BOL ook wel zo'n webcare team, probeer het daar eens aan te kaarten.
Reputatie 7
Badge +5
De afdeling verkoop zal de bestelling geannuleerd hebben in hun systeem.

Maar de afdeling facturatie heeft dit niet doorgekregen blijkbaar.

Zoals @TijsZonderH al schreef: Plaats deze klacht op Klachtenkompas.nl, daar reageert Bol.com heel snel op iedere klacht.

Klachtenkompas.nl is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan.
Bedankt voor de hulp, ik heb het zojuist in klachtenkompas gezet.
Reputatie 3
Badge +5
Hi @Mar61 , wat een vervelende situatie! Goed dat je de klacht op Klachtenkompas gezet hebt. Hopelijk komen jullie snel tot een oplossing, succes! 🍀
Reputatie 7
Badge +5
Als ik het goed gezien heb, heeft Bol al gereageerd en wordt er contact opgenomen.☺
Reputatie 7
Het is het tegenovergestelde van samenwerken, twee afdelingen werken elkaar tegen. In zo'n geval kan het handig zijn om een mailtje te sturen naar alle afdelingen van Bol die je op hun site kunt vinden. Ik weet niet of ze, net als gemeente en andere instanties van die kant en klare invulformulieren hebben op hun site maar als dat het geval is, is er zo'n keuze rijtje waar jouw vraag nooit bij staat. Stuur je mail naar alles wat je in dat rijtje vindt, dat werkt dikwijls wel.
Reputatie 1
Badge +2
Ik had ook een niet geleverd product.Had ik aangekaart via de chatmogelijkheid van Bol.com

Direct geregeld, geoede service. Kan niet anders zeggen.
Reputatie 7
DeJuan schreef:

Ik had ook een niet geleverd product.Had ik aangekaart via de chatmogelijkheid van Bol.com

Direct geregeld, geoede service. Kan niet anders zeggen.

Precies, even chatten met de webcare, maar dat schijnt niet in het denkraam te passen.
Reputatie 7
Badge +7
En, heeft Bol.com inmiddels al contact met je opgenomen, en zijn jullie wellicht zelfs al tot een oplossing gekomen?

Reageer