Verhuurders duwen mij een deelse '’renovatie'’ door de strot waar ze mij gedwongen spullen afnemen en waar ik gewoon nieuwe spullen moet kopen. Plus een huurverhoging. Belangrijke zaken als gehorigheid, slechte muren, zelfs een trappenhuis waar men z'n nek kan breken als het vochtig is laten ze liggen. Het betreft hier zo'n €2,000/€3,000 aan spullen en kosten voor mij. Je krijgt €150 per rolluik wat ze van je stelen, anders kan ik het niet noemen, in return en misschien €100 en dat is allemaal legaal..vind de rechter ook helemaal prima.
Ik zit op het bestaansminimum. Ik heb naast mij iemand wonen die maanden alleen een tafel en een bed in huis had..zo weinig geld..die er ook net woont..die gaan ze dat ook door de strot duwen. En dan is er ook nog een jaar overlast bij in de gehorige flat waar ik woon met bouwlui met slechte manieren die er dan regematig rondlopen en de boel vervuilen. En je vies aankijken als je er iets van zegt. LOL Ze zijn al maanden in een woning bezig waarbij je ze vaak alleen om 7/8 uur smorgens even veel kabaal hoort maken meestal boren..natuurlijk om de bewoners te jennen. Zo kinderachtig.
Ik ben huurder. Ik heb het huis ingericht. Daar ga je toch niet een huurder mee lastig vallen? '’Komt u even langs voor een lekkere kop koffie'’ om dat gezellig te bespreken. Waarom kan dat zomaar?? Ze stelen toch gewoon je spullen? Moet je gedwongen opnieuw inrichten. Ze veroorzaken toch veel overlast ook? Woongenot? Waarom ga je daar huurder(s) mee lastig vallen? Doe dat in een leeg huis! Heb je het huis ingericht, krijg een gedwongen verbouwing en huurverhoging kun je weer opnieuw geld neertellen met veel overlast ook. En als ik pech heb verzakt de flat over vijf jaar, kan gewoon gebeuren waar ik woon, en dan krijg je een gedwongen verhuizing ook nog eens.
Mijn zus had ook een gedwongen renovatie. Die ging op de camping wonen. Kreeg vanalles mooi vergoed toen. Hebben ze blijkbaar afgeschaft.
Je leest er ook nooit iets over. Dit is een van de meest bizarre zaken die ik in mijn volwassen leven heb meegemaakt. Je bent gewoon vogelvrij als huurder. Je kunt net zo goed op straat gaan wonen. Ik zeg mijn vertrouwen in dit land nu ook helemaal op!
GROET!