Scoupy app op je mobiel: graag ervaringen hiermee

• 4 March 2015
  • 0 reacties
  • 254 Bekeken

Ik heb ook de App van Scoupy gedownload. 3 producten in de winkel gehaald, en via scoupy.nl kassabon opgestuurt. Kreeg bericht per mail voor goede ontvangst, dag erna al het geld op mijn rekening. Vraag of iemand ervaring heeft met een product scannen, om te kijken of je het goede product hebt. In je app naar het product, aanklikken, dan foto maken van product. dan zie je een scanblikje. Ik heb lopen uitvogelen hoe dat scannen werkt. Heb zelfs een mail naar de klantenservice van Scoupy gestuurd om het te vragen. Zij zeggen dat je app toestemming moet hebben om foto's en video"s te maken, dat staat in je instellingen, in je mobiel. Dat heeft de app bij mij. Dan zou hij moeten scannen als je camera het product in beeld ziet. Je hoeft niets te doen, de app doet het vanzelf.....................denk je...... Ik ben zelf aan het proberen geweest in het weekend. Het is gelukt, maar het kost even tijd! Je gaat naar App Scoupy, dan naar het product, foto maken van product, als je dan dat scan blokje ziet, moet je die precies op de barcode van het product houden, zodat de barcode in de vier zwarte hoekjes passen, dan pas scant hij het product. Is dat het goede product, dan zegt hij: dit is het goede artikel, en wordt de tekst GROEN Bij onjuist artikel: wordt de tekst ROOD , dit is niet het juiste artikel. Dat scannen hadden ze wel even kunnen uitleggen in een filmpje op de site. Het is dat ik het wil weten hoe dat werkt. Anders lukt het je niet. Ik denk wel dat ik er soms gebruik van ga maken.

0 reacties

Geen reactie

Reageer