Ik heb onlangs in zeer korte tijd twee keer een slechte ervaring gehad met klantenservice van grote bedrijven. Betrof een klacht die ik had over afhandeling van een probleem bij Mediamarkt en het laatste was bij Ziggo, waar je na 20.00 uur geen medewerker meer aan de telefoon krijgt, maar moet chatten met een robot, die dan niets meer terugstuurt. Mijn vraag is zijn hier meerdere klachten over en wordt daar ook wat mee gedaan? De service wordt steeds minder, maar je moet wel steeds meer betalen. Mijns inziens is hier actie tegen gewenst en is dit daarom iets voor de consumentenbond? Ik ben benieuwd naar reacties.
Wat mij betreft helaas zeer herkenbaar . Onwil , onkunde , niet goed kunnen lezen , niet goed luisteren , ingewikkelde menu's om doorheen te worstelen , etc.
Waarom na 20.00 uur nog bellen. Kan toch ook 1 dag erna. We zijn veel te afhankelijk van online zijn geworden en willen 24/7 direct onze problemen opgelost zien.
Jaren geleden spraken we er schande van dat dit soort bedrijven buiten kantooruren bereikbaar werden.
Hi
We doen een terugkerend onderzoek naar verschillende klantenservices. Als je lid bent van de Consumentenbond met een Volledig & Vertrouwd of Kies & Koop abonnement kun je deze onderzoeksresultaten bekijken. Je kunt deze het beste vinden door gebruik te maken van de zoekfunctie op onze website.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.