Slechte klantenservice Brickshop / annulering zonder uitleg??

• 3 March 2016
  • 0 reacties
  • 139 Bekeken

Badge
Afgelopen weekend zag ik eerst tot mijn blijdschap dat Brickshop.nl een 33% kortingsactie had op alle Duplo. En hoera, het setje dat we nog misten was eindelijk online verkrijgbaar, nog 1 stuk. (Tijdens de vorige actie 33% kortings actie was deze alleen beschikbaar in de winkel, maar zij wensten mij niet te vertellen of het nog aanwezig was voor ik met mijn zoontje naar hun toe zou rijden. Hun late reactie na afloop van de actie was toen 'onze voorraad op de website is altijd accuraat voor de webshop en de winkel)Nu het setje besteld, betaald, en na onze betaling ging de voorraad van het artikel op 0.Mailtje gehad met een eerste status update: pakket is klaar voor verzending en kan nu niet meer geannuleerd worden.Enkele uren later een volgende status update "order geannuleerd' en daarna nog een met 'order terugbetaald'Geen enkele verdere uitleg werd hiervoor gegevenNadat ik contact met de klantenservice opgenomen heb krijg ik al reactie terug: ""We hebben u wel degelijk een bericht verzonden. Het product is helaas manco in het magazijn en komt ook niet meer bij ons binnen helaas.""Is het normaal dat enkel het wijzigen van de status van een bestelling naar 'geannuleerd' afdoende is om een klant te informeren dat een product onverwachts niet meer leverbaar is, zonder dat er ook maar extra informatie bij stond waarom dit het geval is?(Gelukkig kunnen wij met dank aan een andere, behulpzame en klantvriendelijke lego webshop dit setje gelukkig nog wel krijgen voor ons zoontje)

0 reacties

Geen reactie

Reageer