Smartbuyglasses levert niet en wil na 6 maanden alleen geld op paypal ipv bankrekening storten

• 9 October 2014
  • 0 reacties
  • 262 Bekeken

Op 8 april 2014 vol enthousiasme bij Smartbuyglasses.nl een ski goggle besteld www.smartbuyglasses.nl Item direct netjes via Ideal betaald. Kreeg dag erna de bevestiging dat de leverancier het item bevestigd had en dat het snel verzonden zou worden. Na een maand een mail waarin aangegeven werd dat het item vertraagd was en of ik een ander item wilde of dat ik wilde wachten. Aangegeven dat ik het bestelde item wilde hebben en wilde wachten. Dit ging zo aantal maanden door tot begin oktober. Toen kreeg ik mail van SBG dat de leverancier niet aan kon geven wanneer het item leverbaar zou zijn en dat SBG de order cancelde. Ik mocht kiezen of een ander item of mijn geld terug. Ik heb toen aangegeven mijn geld terug te willen. Daarop mail gehad vanuit SBG waarin zij aangeven geen geld terug te kunnen storten op mijn bankrekening maar dat dat alleen op een paypal account kan. Ik heb geen paypal account en vind het erg vreemd dat een bedrijf eerst een consument 6 maanden aan het lijntje houdt met loze beloftes van het gaan leveren van het bestelde, vervolgens de order cancelled en dan doodleuk roept wij kunnen het niet rechtstreeks op uw bankrekening storten u zult daarvoor een paypal account aan moeten maken. Mag een bedrijf dit zo maar doen?

0 reacties

Geen reactie

Reageer